2 jaar geleden met de wk zag het er zo gezellig uit met alle oranjebanners, dus wie doet er nu weer mee? diegene die zelf geen banner kan maken, kan het mischien aan anderen vragen? de banner op 6 juni on-line zetten. hiet is mijn banner alvast. plaatsen jullie ze ook alvast in dit topic zodat we kunnen genieten???
groetjes corrie en lebber van rex.
het mooiste wat je kan zijn is jezelf.
Leuk!!
Helaas kan ik het zelf niet maken en vind het rot voor de gene die mijn mooie banner gemaakt heeft komt een beetje ondankbaar over..vind ik he
Als ik het kon had ik er zelf wel een gemaakt vind het echt leuk
Oh geweldig!!!!
Ik ben een echte voetbalfan..en zelfs als Belg (getrouwd met een Nederlander) helemaal 'oranje-fanaat'..(Tja, dat krijg je als de Belgen niet mogen meedoen.. )
Volgende week gaan we naar een oefenwedstrijd van het Nederlands elftal..
Maar een EK-banner..dat gaat me niet lukken..
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
Katootje schreef:Oh geweldig!!!!
Ik ben een echte voetbalfan..en zelfs als Belg (getrouwd met een Nederlander) helemaal 'oranje-fanaat'..(Tja, dat krijg je als de Belgen niet mogen meedoen.. )
Katootje schreef:Oh geweldig!!!!
Ik ga van de week wel voor je freubelen.
Jij bent veel te goed voor deze wereld!!!!!
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)