Op een schiereiland in het zuiden van Funen, erg mooi daar..
Terra verwoest de Deense vlag
Even weer wat liggen in de tuin, zwaar leven zo
Op naar deel 3
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
sbientje schreef:super! waar zaten jullie ergens? heerlijk zo dicht bij de zee ook, ik ga eind van de zomer of in de herft ook naar denemarken, dus ben wel benieuwd!
Wij zaten op Funen en dan in Sandager Naes.. Echt super mooie omgeving daar, erg rustig.. Heel Funen is wel erg mooi hoor, in het midden heb je wat meer meertjes, maar aan de kust is wel erg lekker Geboekt trouwens via Dogsincluded, goed geregeld allemaal.
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
ahhhh geweldig dat koppie, ik vind ook haar oogjes daar al een stuk vrolijker staan, het heeft haar denk ik toch goed gedaan er eens even uit te zijn. Jullie ook natuurlijk
taggart schreef:ahhhh geweldig dat koppie, ik vind ook haar oogjes daar al een stuk vrolijker staan, het heeft haar denk ik toch goed gedaan er eens even uit te zijn. Jullie ook natuurlijk
Ik schrijf net toevallig ook dat ze inderdaad erg goed gehumeurd was. Ze was echt wat vrolijker en alerter, is fijn om te merken dat Terraatje er nog steeds is
Voor de vorige operatie was het een zielig hoopje en nu is ze weer wat meer zoals we haar kennen, wat dan ook gelijk wel weer oppassen is met die lomperd Maar het is in ieder geval een goed teken dat d'r oogjes inderdaad weer wat levendiger staan
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Bowie schreef:
Deze foto doet mij zo denken aan een ander heel lief labje op vakantie.
Heerlijk dat jullie zo genoten hebben.
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra