Buddy, inmiddels alweer 13 jaar en 7 maanden oud, vindt het altijd heerlijk om gestofdzuigd te worden. Op de filmpje lijkt hij wat droevig kijken, maar hij vraagt er vaak om om gestofzuigd worden! En dat doen we altijd in zijn ruiperiode na zijn kambeurt
Hieronder een filmpje van speelse Budje, is gemaakt vlak voor hij werd gestofzuigd: http://nl.youtube.com/watch?v=VKSxokzxhS8" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
Super filmpje.. Als ik dat bij jari probeer, dan heeft hij vaker de stang n zijn bek als dat de kop vd stofzuiger op zijn lijf zit.. *heb ik net weer even geporbeerd, maar hij is nog een beetje te wild daarvoor *
TamaraKees schreef:Super filmpje.. Als ik dat bij jari probeer, dan heeft hij vaker de stang n zijn bek als dat de kop vd stofzuiger op zijn lijf zit.. *heb ik net weer even geporbeerd, maar hij is nog een beetje te wild daarvoor *
Haha, vroeger kon dit ook niet bij buddy. Zodra we dat deden werd hij heel erg wild en ziet dat als spelen! Dan gaat ie speelgoed halen rent in rondjes enz.
en nu op zijn oude dag heeft hij zoiets van mwah ik vind het wel prima zo
shadow2005 schreef:Daar is Budje weer Dat ie zo lekker blijft staan zeg
En dat tweede filmpje, bewijst nog maar even dat Budje nog zin heeft in t leven
gelukkig wel mensen die hem zien lopen zeggen allemaal ah wat een arme hond! Oke hij loopt anders dan jonge(re) honden, maar hij is hartstikke vrolijk en heeft nog veel zin, wilt vaak spelen, uitdagen enz. Hij is nog gelukkig!! Hopelijk blijft dat nog wel zo een tijdje!
Ik vroeg mij alleen nog af hoelang hij werkelijk bezig is geweest met die snoepjes uit dat ding halen? Stuk langer dan dat het filmpje is denk ik
Dat is verschillend, als Buddy echt veel zin heeft, is alles binnen 1 uur eruit, hoe moeilijk je de kong ook maakt.
Af en toe gebeurt wel eens dat de laatste stukje moeilijk eruit komt doordat de gesmolten kaas hard is geworden.
Op deze filmpje weet ik niet of lekkernijen al eruit zijn, hij blijfy soms doorgaan ondanks dat er niets meer in zit
Boukje schreef:Super die Buddy, ik blijf van hem genieten.
En wat staat hij er rustig bij tijdens het stofzuigen, Sara wordt altijd helemaal dol als ik haar afzuig
budje werd ook helemaal dol vroeger!! dit kon echt nooit bij hem, dan werd ie TE wild
over een aantal jaartjes vindt Sara het misschien ook lekker