Morgen alweer 16 weken!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Lindsay88
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Morgen alweer 16 weken!

Ongelezen bericht door Lindsay88 »

hallo mensen,

tis alweer een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb en dat komt omdat ik het zo druk heb met groeien en leren. 8) vrouwtje zegt dat ik errug leergierig ben maar af en toe wel een rotzakje gelukkig kan ze erom lachen! :lol: Laatst had ik een errug mooi kadootje voor het vrouwtje gevonden in de tuin namelijk een heuse SCHILDPAD ik heb hem netjes geapporteerd aan vrouwtje want dat heb ik immers net geleerd, maar wat denk je dat het vrouwtje doet....zet ze hem weer terug want het schijnt dat ie nep is en dat ie licht geeft naja het zal wel. Ik heb alweer andere kadootjes bedacht namelijk bloemetjes dat is veel mooier! :wink:

Verder groei ik errug hard en ik denk dat ik al volwassen ben (al vind het vrouwtje me nog een pup). Ik ben nergens bang voor en speel graag met me beste vriendin sammie dan breken we samen de tent af! Ook eet ik goed en vind op z'n tijd yoghurt heeeeerlijk daar doe ik echt een moord voor ! Vrouwtje vind de tijd erg snel gaan omdat ik morgen alweer 16 weken ben! Nou mooi niet dat ik nog een pup ben hahaha al denken ze van wel ik ben groot en stoer! Nou ga ik me maar weer eens in mijn paleisje nestelen voor een lekker middagdutje.....

likjes van Tessa 8) :D

Afbeelding
Vrouwtje moet ik nou echt mooi staan?? Hek geen zin in!

Afbeelding
Ik ga liever mooi zitten!

Afbeelding
Ook graven kan ik erg goed!

Afbeelding
Op commando Liggen kan ik al veel beter..........................................

Afbeelding
Al helemaal als ik er een lekker koekje voor krijg!
Liefs, Lindsay & Tessa
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Leuke foto's! Tessa ziet er goed uit :D
beertje4

Ongelezen bericht door beertje4 »

Hoi Tessa mijn vrouwtje vind ook dat ik hard groei en voor koekjes doe ik ook heel veel hoor trap er elke keer weer in als ze met een koekje komen :lol:
Groetjes en een poot van je broer 8)
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kyra »

Zo die is behoorlijk gegroeid!! Super hondje.
Afbeelding
Jomoke
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jomoke »

Hele leuke foto's
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy
Plaats reactie