Wat een heerlijke foto's van jullie moppie. En ja de grotere foto's zijn inderdaad te groot. Kun je je bericht niet aanpassen? Dus de grote weghalen en het juiste formaat er voor in de plaats zetten?
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn! Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17 Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05 Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08 Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11 Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12 Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14 Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13
Zo, dan ligt Balou voor. Bij Luca zag ik gisteren de 1e. Ik heb ´m nu van die dingen gekocht die je in de diepvries kunt leggen. Volgens mij doet ´m dat wel goed op bepaalde momenten. Hij gaat er dan in ieder geval erg enthousiast aan knagen.
ja maar af en toe wordt je wel een beetje gek van hem hoor dan weet van gekkig heid niet meer waar ie aan moet knagen en dan pakt hij niet de meubels maar mijn armen maar wordt al minder ja vier voor tandjes een echt fietsen rekje
Ha ha ha, alsof je in jezelf sneed ofzo? Ik had laatst een avond gestoeid met Luca en naderhand zag ik pas dat ik allerlei schrammetjes op m'n handen en armen had. De dag erna zat ik in een bespreking met een klant....die zal ook wel gedacht hebben.
ja maar meneer dacht van de week even de baas te kunnen zijn en toen ik op stond en hij opsprong en een strenge nee hoorde staart tussen de benen en als een gek te keer het gaan
Laatst gewijzigd door Balou07-03-08 op 23 jun 2008, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.