Aan Gringo merk je goed dat hij ouder wordt. Hij wil alles nog wel, maar het gaat allemaal een stuk moeilijker.
Als je bijvoorbeeld vraagt of hij mee uit gaat, kwispelt zijn staart eraf. Maar na 5 minuten sjokt hij al mee. Na thuis gerust te hebben, komt hij zijn knuffel brengen om me te spelen. We gooien de knuffel weg, hij haalt hem op en we gooien weer. Als hij moe werd of er genoeg van had, gaat hij met de knuffel op zijn kussen liggen. Hij gaat al steeds eerder op zijn knuffel liggen.
Maar doen jullie als je een hond zo ouder ziet worden. Ga je dan tussentijds voor een extra check naar de DA? We merken niet dat hij pijn heeft hoor. Mogen alles aanraken en rekken of strekken.
Extra check nodig?
-
- Erelid
Extra check nodig?
Groetjes,
Désirée

Désirée

-
- Speurneus
- Contacteer:
nou, ik ga nog gewoon 1 keer per jaar voor de checkup, en tussendoor als er iets is... Maup wordt ook wel ouder, maar om nou te zeggen dat ze echt ongezonder wordt ofzo, niet echt. Dus ik denk dat de dierenarts niet echt veel voor haar kan doen. Zolang ze goed uitziet, blij is, maak ik me geen zorgen. Als er iets is, dna ga ik natuurlijk wel, en dat is misschien ook wel vaker dan toen ze jonger was... Overigens lijkt me een exxtra checkup best nuttig, maar ik beken eerlijk dat ik geen zin heb om iedere keer bij die DA te zitten.. ik hoop dit jaar niet meer te hoeven, ben veel te vaak geweest al..