Labje schreef:Ik vind het ook jammer dat we er niet bij waren. Het ziet er allemaal heel gezellig uit.
Als er nog een volgende keer komt, zijn we er zeker bij.
We hebben gister besloten om het zeker nog een keer te doen!
rimanime schreef:Petje af dat je dit allemaal hebt georganiseerd
Wie is deze hele mooi jongen ? en dan bedoel ik de hond
Dat is Tika Trails Peanut Butter (Tibor) Woont bij mijn lieve oom en tante en is echt een schatje!!! Mijn oom loopt elke dag 10 kilometer met hem en Tibor is dus 1 bonk spier.....LOL.... Hij liep zaterdag zijn eerste apport en dat ging helemaal goed... Heerlijk is het dan om baas en hond te zien genieten.
Labje schreef:Ik vind het ook jammer dat we er niet bij waren. Het ziet er allemaal heel gezellig uit.
Groetjes, Bianca
Kijk, als dat gebeurt, hoop ik met 2 TT-tjes te komen, tenzij je het natuurlijk voor die tijd al herhaalt.
Groetjes, Bianca
Kijk, als dat gebeurt, hoop ik met 2 TT-tjes te komen, tenzij je het natuurlijk voor die tijd al herhaalt.
We hebben bedacht om het 1 keer in de drie jaar te gaan doen!
HoeStaTie schreef:Die 5e foto haha Zie ik daar een roze+geel strikje! Het kan niet missen dat het grote broer Reilly is die de apport niet wilde afgeven!
Top dag! Super georganiseerd. We kijken nu alweer uit naar de volgende keer!
Hij wilde hem wel af geven,. maar moest eert ff langs zijn fokker....LOL.... Ik zat daar met mijn camera en ben blij met de mooie plaatjes...LOL..