Kijkduinpark
-
Nero
Kijkduinpark
In augustus met Nero en een 9 jaar oude beagle naar Kijkduinpark geweest bij Den Haag geweest.
(http://www.roompotparken.nl/parken/kijkduinpark/" onclick="window.open(this.href);return false;)
Meest ideale aan dit park is het 'hondenstrand' direct tegen het park aan. Honden zijn hier de hele dag welkom om in het 'uitrengebied' hun energie kwijt te raken en vriendjes en vriendinnetjes te maken.
Nadeel vond ik persoonlijk dat er geen uitlaatstroken waren.... geen idee of het voor heel NL geldt, maar bij ons (Helmond) heb je overal voldoende van deze stroken waar je de hond kan uitlaten en die eens per zoveel weken door de gemeente worden gereinigd.
(http://www.roompotparken.nl/parken/kijkduinpark/" onclick="window.open(this.href);return false;)
Meest ideale aan dit park is het 'hondenstrand' direct tegen het park aan. Honden zijn hier de hele dag welkom om in het 'uitrengebied' hun energie kwijt te raken en vriendjes en vriendinnetjes te maken.
Nadeel vond ik persoonlijk dat er geen uitlaatstroken waren.... geen idee of het voor heel NL geldt, maar bij ons (Helmond) heb je overal voldoende van deze stroken waar je de hond kan uitlaten en die eens per zoveel weken door de gemeente worden gereinigd.
-
Elly H
- Speurneus

- Contacteer:
Het kan allemaal nog veel leuker, als je zelf om de hoek woont
Dat we het hele jaar door op het strand mogen bij strandpaal 2 in Kijkduin is dit jaar voor het eerst. Heerlijk!!!
Er zijn inderdaad geen speciale hondenuitlaatstroken. Overal is opruimplicht en gelukkig staan er best wel veel prullenbakken, maar nog lang niet genoeg. Jammer is wel dat ze die bakken na het seizoen weer weghalen.
Dat we het hele jaar door op het strand mogen bij strandpaal 2 in Kijkduin is dit jaar voor het eerst. Heerlijk!!!
Er zijn inderdaad geen speciale hondenuitlaatstroken. Overal is opruimplicht en gelukkig staan er best wel veel prullenbakken, maar nog lang niet genoeg. Jammer is wel dat ze die bakken na het seizoen weer weghalen.

-
Miranda&Senna
-
cuddles
Hey dat is goed nieuws!! Ik woon ook in de buurt van Kijkduinpark. Alleen kan Lilo niet zo goed tegen 20 liter zeewaterElly H schreef:Het kan allemaal nog veel leuker, als je zelf om de hoek woont![]()
-
Doglover155
- Kleine hondenneus

-
Nero
Aan het einde van die straat (nog voordat je het park opgaat) heb je veel parkeergelegenheid. Naar dat 'hondenstrand' zal zo'n 5 a 10 minuutjes lopen zijn dan.Doglover155 schreef:Ik had die mogelijk ook gelezen.
Kan iemand mij vertellen, hoe lang het vanaf de parkeerplaats (eind machiel Vrijehoeklaan), door de duinen naar het strand lopen is.
-
Doglover155
- Kleine hondenneus

Oke bedankt.Nero schreef:Aan het einde van die straat (nog voordat je het park opgaat) heb je veel parkeergelegenheid. Naar dat 'hondenstrand' zal zo'n 5 a 10 minuutjes lopen zijn dan.Doglover155 schreef:Ik had die mogelijk ook gelezen.
Kan iemand mij vertellen, hoe lang het vanaf de parkeerplaats (eind machiel Vrijehoeklaan), door de duinen naar het strand lopen is.
-
Elly H
- Speurneus

- Contacteer:
Ja, sinds mei 2007. Ik stuur je wel even een pb'tjeDoglover155 schreef:Ik had die mogelijk ook gelezen.
En Elly?? Woon jij tegenwoordig in Kijkduin????