Kijkduinpark

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
Nero

Kijkduinpark

Ongelezen bericht door Nero »

In augustus met Nero en een 9 jaar oude beagle naar Kijkduinpark geweest bij Den Haag geweest.

(http://www.roompotparken.nl/parken/kijkduinpark/" onclick="window.open(this.href);return false;)

Meest ideale aan dit park is het 'hondenstrand' direct tegen het park aan. Honden zijn hier de hele dag welkom om in het 'uitrengebied' hun energie kwijt te raken en vriendjes en vriendinnetjes te maken.

Nadeel vond ik persoonlijk dat er geen uitlaatstroken waren.... geen idee of het voor heel NL geldt, maar bij ons (Helmond) heb je overal voldoende van deze stroken waar je de hond kan uitlaten en die eens per zoveel weken door de gemeente worden gereinigd.
Elly H
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly H »

Het kan allemaal nog veel leuker, als je zelf om de hoek woont :wink:
Dat we het hele jaar door op het strand mogen bij strandpaal 2 in Kijkduin is dit jaar voor het eerst. Heerlijk!!! :klasse:
Er zijn inderdaad geen speciale hondenuitlaatstroken. Overal is opruimplicht en gelukkig staan er best wel veel prullenbakken, maar nog lang niet genoeg. Jammer is wel dat ze die bakken na het seizoen weer weghalen. :roll:
Afbeelding

:bruinpootje: Jessy 10-07-2002 / 22-04-2017
:bruinpootje: Bowie 31-12-2004 / 23-01-2017
Miranda&Senna

Ongelezen bericht door Miranda&Senna »

Ik ben er van het zomer ook geweest op visite bij mensen die een daar een huisje hadden gehuurd. Het was echt heerlijk aan het strand.
cuddles

Ongelezen bericht door cuddles »

Elly H schreef:Het kan allemaal nog veel leuker, als je zelf om de hoek woont :wink:
Dat we het hele jaar door op het strand mogen bij strandpaal 2 in Kijkduin is dit jaar voor het eerst. Heerlijk!!! :klasse:
Er zijn inderdaad geen speciale hondenuitlaatstroken. Overal is opruimplicht en gelukkig staan er best wel veel prullenbakken, maar nog lang niet genoeg. Jammer is wel dat ze die bakken na het seizoen weer weghalen. :roll:
Hey dat is goed nieuws!! Ik woon ook in de buurt van Kijkduinpark. Alleen kan Lilo niet zo goed tegen 20 liter zeewater :kots: :roll: Toch drinkt ze het als we een strandwandeling doen :?
Doglover155
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Doglover155 »

Ik had die mogelijk ook gelezen.
Kan iemand mij vertellen, hoe lang het vanaf de parkeerplaats (eind machiel Vrijehoeklaan), door de duinen naar het strand lopen is.

En Elly?? Woon jij tegenwoordig in Kijkduin???? :confused:
Nero

Ongelezen bericht door Nero »

Doglover155 schreef:Ik had die mogelijk ook gelezen.
Kan iemand mij vertellen, hoe lang het vanaf de parkeerplaats (eind machiel Vrijehoeklaan), door de duinen naar het strand lopen is.
Aan het einde van die straat (nog voordat je het park opgaat) heb je veel parkeergelegenheid. Naar dat 'hondenstrand' zal zo'n 5 a 10 minuutjes lopen zijn dan.
Doglover155
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Doglover155 »

Nero schreef:
Aan het einde van die straat (nog voordat je het park opgaat) heb je veel parkeergelegenheid. Naar dat 'hondenstrand' zal zo'n 5 a 10 minuutjes lopen zijn dan.
Oke bedankt.
Elly H
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly H »

En Elly?? Woon jij tegenwoordig in Kijkduin???? :confused:
Ja, sinds mei 2007. Ik stuur je wel even een pb'tje :wink:
Afbeelding

:bruinpootje: Jessy 10-07-2002 / 22-04-2017
:bruinpootje: Bowie 31-12-2004 / 23-01-2017
Plaats reactie