We hebben 7 dagen mooi weer gehad en alleen op de dag dat we weer naar huis gingen begon het wat te regenen.
Ik heb wat foto's gemaakt van de kennels op de boot en nog zo'n 300 andere

We mochten de chip zelf even zoeken bij Bowie en Jessy

Dit is de ruimte waar de kennels staan.
Tijdens de reis is deze deur op slot, maar je kan bij de receptie vragen of je even bij de honden mag kijken (onder begeleiding).
We hebben dat echter niet gedaan omdat het me beter leek. Er werd wel regelmatig gecontroleerd en als er iets aan de hand was werd de eigenaar op de hoogte gesteld.

Dit is de opstelling. Op de heenreis waren alleen onze honden daar en nog één andere.

Elsa (de JR) mocht samen met Jessy in een kennel. Ik heb ze voor tijdens de reis wel hun eigen kussen gegeven.

Bowie zat in de achterste kennel. Als je zo die koppies ziet zou je ze toch meteen weer eruit halen
Ik moet ook eerlijk bekennen dat het wel een beetje een domper is op die bootreis.
Je denk bijna constant aan ze en hoopt maar dat alles goed gaat.
Onze auto stond helemaal apart en vlakbij de ruimte waar de kennels instonden. Ook mochten we als één van de eersten van de boot, zodat de hondjes snel konden piesen.
Voor wie het leuk vindt nog meer foto's te zien van ons Schotland reisje, klik HIER