De baas is wezen vissen in Denemarken en heeft lekker zeeforel gevangen die hij nu aan het schoonmaken is.....Zou hij wel in de gaten hebben dat wij in de buurt zijn en ook wel een visje lusten
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Whaha, die kun je toch niet over het hoofd zien die twee....
M'n vader gaat trouwens geregeld zeevissen en 3x raden wie dan alle makrelen mogen hebben......
Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
yari schreef:Whaha, die kun je toch niet over het hoofd zien die twee....
M'n vader gaat trouwens geregeld zeevissen en 3x raden wie dan alle makrelen mogen hebben......
Ha,ha.......nou hier zijn alleen de koppen voor die twee lummels
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Het zijn toch labradors. die eten een heel kerstdiner voor 4 personen.
Is echt waar gebeurd jaren geleden in Engeland. De eigenaar was naar de nachtmis en had alles vast klaargezet.
Dus jouw labbers zijn echte labbers. Ik mag dat wel.
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
yari schreef:Whaha, die kun je toch niet over het hoofd zien die twee....
Ha,ha.......nou hier zijn alleen de koppen voor die twee lummels
maar met de koppen zijn we al blij, verse vis uit Denemarken, toe maar, niet iedere lab krijgt zo'n verse kop.
Is Action met de baas mee geweest?