3,5 week geleden kwam dit mormeltje zomaar ineens binnengewandeld..
Zo; dit is Zoef, zeiden mijn baasjes en Zoef blijft hier wonen..heeeel leuk..(meestal dan toch.. )
Dat 'ding' in dat groene bakje..dat is ze dan..Zoeff!
Ze palmt meteen mijn mand in.. Tja....
Ome Mexx kwam ook al kennismaken..
Ik vind jou wel lief, geloof ik...
Whoopi vond de kleine Zoef ook wel leuk..behalve als ze in haar oortjes hing!
Natuurlijk mag Zoef ook mee op pad..
Maar wel in een apart 'mandje' hoor!
Eigenlijk zijn we al best 'dikke' maatjes..
Maar af en toe word ik zooooo moe van haar!!!
En dan gaan we gewoon samen een dutje doen!
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
Aaahhh, daar is ze dan
Wat een leuke foto's van je 2 meisjes Annick!
De foto samen in de auto....
En die in dat groene bakje...ik heb er ook zo een dus kan goed inschatten hoe klein ze was.....
Katootje is erg lief voor d'r begrijp ik
Ik wens jullie heel veel geluk en plezier met Zoeffffff
Dikke lebber aan de meiden van "ome" Mexx, en een knuf van mij
Tot snel weer !
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Desiree schreef:Ahhh wat lief. Wt is Zoef voor hondje?
Zoef is een ruwharig teckeltje..ze doet haar naam en haar ras alle eer aan!
Maar het is een heerlijk hondje hoor!
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)