Zo die heeft het lekker naar zijn zin in de sneeuw Leuk om hem zo te zien genieten
Kleine tip Wel oppassen met sneeuw eten, Terra wil dit ook altijd doen. Maar zij heeft een keer een flinke darmontsteking er aan overgehouden.. Tegenhouden zal niet lukken waarschijnlijk, maar ik zou het in ieder geval ook niet aanmoedigen zeg maar
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Zo, die heeft dus ook pret gehad in de sneeuw. Lekker hè hoe ze daar van kunnen genieten.
Hier net weer ondergesneeuwd in een sneeuwbui, we kwamen zeiknat binnen, helaas blijft het niet meer liggen nu.
Terra5 schreef:Zo die heeft het lekker naar zijn zin in de sneeuw Leuk om hem zo te zien genieten
Kleine tip Wel oppassen met sneeuw eten, Terra wil dit ook altijd doen. Maar zij heeft een keer een flinke darmontsteking er aan overgehouden.. Tegenhouden zal niet lukken waarschijnlijk, maar ik zou het in ieder geval ook niet aanmoedigen zeg maar
Hij eet de sneeuw ook niet echt, hij hapt in de bal.
De sneeuw zelf vindt hij ook niet lekker en spuugt ie uit
Macho DJ Jack Tiesto Jones Fudge
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000 / 07-11-2011 en Babs 20-12-2005 / 18-10-2012
Terra5 schreef:Zo die heeft het lekker naar zijn zin in de sneeuw Leuk om hem zo te zien genieten
Dat komt dan goed uit Ik denk wel eens dat Terra de sneeuw vooral zo leuk vindt, omdat ze dan het idee heeft dat ze nu echt de hele wereld op kan eten
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Dat komt dan goed uit Ik denk wel eens dat Terra de sneeuw vooral zo leuk vindt, omdat ze dan het idee heeft dat ze nu echt de hele wereld op kan eten
Oei das lastig dan he, met Max heb ik hetzelfde probleem.
Die bek is net een sneeuwschuiver als ie de kans krijgt
Macho is sowieso niet zo van het eten, die vindt spelen leuker.
Macho DJ Jack Tiesto Jones Fudge
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000 / 07-11-2011 en Babs 20-12-2005 / 18-10-2012
wat een mooie foto's, met die witte achtergrond
Wij hebben hier alleen hagel, maar dat vind choco ook super.
Die springt als een dolle lab om hageltjes uit de lucht te happen
Wat een prachtige foto's!!!
Hier was er alleen natte sneeuw, maar ik heb wel genoten van Brownie die ipv sneeuwschuiver, sneeuwvanger probeerde te zijn.
Wat een mooie vent is die Macho toch...