Gister heeft hij voor het eerst de hele baan zelfstandig gelopen, terwijl ik dus achter bleef staan.
Hij deed het super en deed 7.4 seconden over de baan
Toch wel heel erg knap van mijn ventje.
Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Macho kende het commando poot al heel goed, dus het apparaat was heel snel aangeleerd.Pandora schreef:Yeah! Go Macho!Goed gedaan hoor!
Jullie gaan ook snel trouwens! Wij zijn na 10 lessen nog steeds de bak en de hindernissen los van elkaar aan het oefenen. Ramses is het verst met drie hindernissen (alleen heen!)
Ik ben zelf trouwens wel heel blij met die rustige opbouw omdat dit voor Ramses echt beter is met zijn onbezonneheid.

Ik heb er werkelijk geen verstand van haha.Plutinda schreef:Leuk hoor. 7,4 is volgens mij best snel voor als je nog maar 8 lessen hebt gehad. Super!!
Pepper doet alweer 3,5 jaar aan flyball, en hij wordt nu soms nog wel eens iets sneller. Maar ik denk dat hij wel op zijn top zit nu...

5,62 seconde op 20 cm hoogte.samantha schreef:Ik heb er werkelijk geen verstand van haha.Plutinda schreef:Leuk hoor. 7,4 is volgens mij best snel voor als je nog maar 8 lessen hebt gehad. Super!!
Pepper doet alweer 3,5 jaar aan flyball, en hij wordt nu soms nog wel eens iets sneller. Maar ik denk dat hij wel op zijn top zit nu...
Wat is de tijd van Pepper dan?
Bij mij op de club zijn bijna alleen maar borders, en ik denk dat dat geen eerlijk vergelijk is.