Diesel en Terra

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Terra5
Speurneus
Speurneus

Diesel en Terra

Ongelezen bericht door Terra5 »

Diesel logeert nu dus even een weekje bij mij.. Omdat Terra al aantal keer is geopereerd aan d'r knie, durfde ik het niet aan om haar hier te houden. We hebben gister wel even gekeken of het zou gaan, wie weet zouden ze allebei wel rustiger geworden zijn, je weet maar nooit.. Maar nee hoor, die twee vervielen gelijk in hun oude gedrag :roll: Leuk voor hun, maar dus niet te doen..

Mijn vriend en ik hebben echt heel goed opgelet en ze hebben wel liggend gespeeld, dus geen gekke dingen gebeurd voor Terra.. Daar heb ik uiteraard goed op gelet 8)

Het zijn wel lieve plaatjes :verliefd1:
Afbeelding

Diesel ligt op zijn rug en Terra heeft hem bij de keel vast.. gezellig :roll: ;-)
Afbeelding

Terra lijkt hier wat groter, maar mijn vriend en ik waren best verbaasd dat Diesel nu toch echt een stukkie groter is geworden dan die grijze dame :-)
Afbeelding

Afbeelding

Wat plaatjes van mijn mooie dame :-)
Afbeelding
Afbeelding

Omdat mijn vriend echt terug moest naar Zoetermeer is Terraatje nu gezellig met hem mee. Daar heeft ze ook alle aandacht van hem en vooral ook lekker de rust.. Dametje wordt ook een dagje ouder ;-) Het is niet zo gewoon om het op deze manier te doen zeg maar, maar Terra heeft het prima naar haar zin. En ik let echt wel op dat het voor iedereen goed te doen is :-)
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

Fijn dat het zo toch opgelost is :)
Zo te zien vermaakten die twee zich wel samen :)
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
Terra5
Speurneus
Speurneus

shadow2005 schreef:Fijn dat het zo toch opgelost is :)
Zo te zien vermaakten die twee zich wel samen :)
Ja, die twee samen wel.. Was wel wat vermoeiend voor mij en mijn vriend :D We moesten echt erbij blijven zitten, zodat het rustig bleef.. We waren allebei kapot gisteravond, ook een dagje ouder hè :lol:

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

lief om te zien hoor :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Liams_Mum
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Liams_Mum »

Hartstikke lief.. :)
Groetjes, Gayle & the boys
Afbeelding
Lindsay88
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lindsay88 »

lief zo samen hoor :verliefd1:
Liefs, Lindsay & Tessa
Jomoke
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jomoke »

Hele leuke foto's :klasse:
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy
Nienke & Foofer

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Heerlijk zo samen!
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

Wat een heerlijk stel, maar jullie hebben groot gelijk dat jullie het zo hebben opgelost. En Terra nu lekker al aandacht in zoetermeer :D
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Terra5
Speurneus
Speurneus

Gerritte schreef:Wat een heerlijk stel, maar jullie hebben groot gelijk dat jullie het zo hebben opgelost. En Terra nu lekker al aandacht in zoetermeer :D
Ja, er gaat toch niets boven Zoetermeer.. :D
Ik kreeg net al een fotootje, mevrouw ligt dus heerlijk naast mijn vriend op de bank.. Miep heeft het dus ook al weer goed voor elkaar :D

Afbeelding
Carmen

Ongelezen bericht door Carmen »

Heerlijk stel zo met die 2 samen
R.Groeneveld

Ongelezen bericht door R.Groeneveld »

Meid, wat heerlijk om die twee zo weer eens samen te zien !!! :verliefd1: Allebei van die schatjes, ze hadden elkaar ook al zo'n tijd niet meer gezien !!! Ik kreeg er gewoon een beetje een brok van in mijn keel (ben zowiezo al wat emotioneler als ik foto's zie, omdat ik nu zo ver weg zit hahaha). :oops:

Ik ben echt, echt zo blij dat hij bij jou zit. Ik geniet zo van mijn vakantie. Puur omdat ik weet dat mijn mannetje zo'n goed plekkie heeft... Ik merk hier alleen maar erger hoe dankbaar ik je ben, dat je dit voor me wilt doen meis... :)
Terra5
Speurneus
Speurneus

R.Groeneveld schreef:Meid, wat heerlijk om die twee zo weer eens samen te zien !!! :verliefd1: Allebei van die schatjes, ze hadden elkaar ook al zo'n tijd niet meer gezien !!! Ik kreeg er gewoon een beetje een brok van in mijn keel (ben zowiezo al wat emotioneler als ik foto's zie, omdat ik nu zo ver weg zit hahaha). :oops:

Ik ben echt, echt zo blij dat hij bij jou zit. Ik geniet zo van mijn vakantie. Puur omdat ik weet dat mijn mannetje zo'n goed plekkie heeft... Ik merk hier alleen maar erger hoe dankbaar ik je ben, dat je dit voor me wilt doen meis... :)
:oops: Graag gedaan meis!

Hij is hier welkom hoor meis :-) Het is een heerlijke kroelkont en hij wordt ook steeds makkelijker :verliefd1:
Vanmiddag heeft hij het losloopveldje onveilig gemaakt :D En gisteren waren we even naar het Alblasserbos, lekker los lopen denderen. Uiteraard hele boomstammen mee proberen te nemen, man o man wat is die vent een lomperd :lol:

Afbeelding
R.Groeneveld

Ongelezen bericht door R.Groeneveld »

Terra5 schreef:
R.Groeneveld schreef:Meid, wat heerlijk om die twee zo weer eens samen te zien !!! :verliefd1: Allebei van die schatjes, ze hadden elkaar ook al zo'n tijd niet meer gezien !!! Ik kreeg er gewoon een beetje een brok van in mijn keel (ben zowiezo al wat emotioneler als ik foto's zie, omdat ik nu zo ver weg zit hahaha). :oops:

:oops: Graag gedaan meis!

Hij is hier welkom hoor meis :-) Het is een heerlijke kroelkont en hij wordt ook steeds makkelijker :verliefd1:
Vanmiddag heeft hij het losloopveldje onveilig gemaakt :D En gisteren waren we even naar het Alblasserbos, lekker los lopen denderen. Uiteraard hele boomstammen mee proberen te nemen, man o man wat is die vent een lomperd :lol:
Het is gewoon fantastisch om te lezen dat hij 'helemaal zichzelf' is. :lol: De boomstammen-sjouwer. Nee, geen gewone takjes, hij neemt het liefst de aller aller grootste mee. Hij kan ze vaak niet eens van de grond krijgen en moet ze achterste voren mee slepen... :D Super leuk dat jullie naar het Alblasserbos geweest zijn met hem ! Zal hij flink van genoten hebben...
Jorinde
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jorinde »

Wat zijn ze lief zo samen zeg...mooi plaatje! :verliefd1:
Dat grijze sikje van Terra is ook zo lief. :D
Groetjes Jorinde en :bruinpootje: van Brownie
Plaats reactie