welk speelgoed zou hij niet kapot maken??
welk speelgoed zou hij niet kapot maken??
Beau heeft de laatste dagen bijna al zijn speelgoed gesloopt. Knuffels bijt hij kapot en hij had wat rubberen dingen en die heeft hij nu ook gesloopt.
Hij heeft een kong die hij niet kapot bijt tot nu toe, dat gaat natuurlijk ook niet zo makkelijk. Verder heeft ie een wubba kong en die blijft ook heel. Flostouwen heeft ie ook maar daar gaat ie nu ook draden uittrekken en dat lijkt me ook niet goed??
Hij is druk aan het wisselen en daar zal het wel mee te maken hebben, hij heeft ws kriebel. Hij heeft ook een bot maar daar doet ie dus bijna niets mee.
Iemand nog tips voor speelgoed dat wel sterk is ? (uiteindelijk zal het ze altijd wel lukken het te slopen) of misschien dingen die we zelf kunnen "maken"voor hem waar ie een tijd zoet mee kan zijn?
gr Esther
Hij heeft een kong die hij niet kapot bijt tot nu toe, dat gaat natuurlijk ook niet zo makkelijk. Verder heeft ie een wubba kong en die blijft ook heel. Flostouwen heeft ie ook maar daar gaat ie nu ook draden uittrekken en dat lijkt me ook niet goed??
Hij is druk aan het wisselen en daar zal het wel mee te maken hebben, hij heeft ws kriebel. Hij heeft ook een bot maar daar doet ie dus bijna niets mee.
Iemand nog tips voor speelgoed dat wel sterk is ? (uiteindelijk zal het ze altijd wel lukken het te slopen) of misschien dingen die we zelf kunnen "maken"voor hem waar ie een tijd zoet mee kan zijn?
gr Esther
-
- Speurneus
ik heb hier ook een vandaal in huis,alles wordt gemold behalve de kong en een tutlap van nijntje,maar de rest
roef speelt nu onder begeleiding,maakt hij het stuk dan pak ik het af en zeg nee en berg het op.hopelijk gaat het kwartje een keer vallen.

-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
Een goedkope fleece-sjaal in 3 stroken knippen en die stroken goed strak vlechten.
Knoop aan de uiteinden en één in het midden en je hebt een zo goed als niet-sloop-bare flos waar je erg leuke trekspelletjes mee kan doen. En als hij al een keer kapot gaat (hier is het na 4 jaar zeer intensief gebruik nog niet gelukt hoor!) heb je heel goedkoop zó weer een nieuwe gevlochten!
Knoop aan de uiteinden en één in het midden en je hebt een zo goed als niet-sloop-bare flos waar je erg leuke trekspelletjes mee kan doen. En als hij al een keer kapot gaat (hier is het na 4 jaar zeer intensief gebruik nog niet gelukt hoor!) heb je heel goedkoop zó weer een nieuwe gevlochten!
-
- Grote hondenneus
Een rubberen ring hebben we maar daar kijkt Beau niet naar om, vindt hij blijkbaar niet interessant. Wij hebben een tasje waarin ik wat speelgoed bewaar zodat we eens een beetje kunnen wisselen ( het tasje is nu steeds leger aan het worden...) en als ik die ring eruit haal dan ruikt hij er eens aan en laat het vervolgens liggen.
Ik vind het ook raar dat hij niets met zijn bot doet, dacht dat honden dat altijd wel lekker vonden. Maar sinds ik een nieuwe voor hem heb doet ie er niets meer mee.
gr Esther
Ik vind het ook raar dat hij niets met zijn bot doet, dacht dat honden dat altijd wel lekker vonden. Maar sinds ik een nieuwe voor hem heb doet ie er niets meer mee.
gr Esther
Heeft hij bij het vorige botje zichzelf misschien pijn gedaan, dat het hem nu niet meer interesseert? Misschien kan het weer interessanter voor hem worden door een klein zacht snoepje in een gleufje aan de uiteinden te duwen, waardoor er wat moeite voor moet worden gedaan opdat hij een bot weer wat leuker gaat vinden?
Verder zou ik inderdaad ook als idee kunnen geven zelf speeltjes te maken, van oude theedoeken tot broeken of shirts, dat van molletje ga ik hier denk ik ook eens uitproberen als de tandjes uitgewisselt zijn
Maar op deze manier ben je tenminste niet continu bakken met geld voor nieuwe speeltjes kwijt 
Verder zou ik inderdaad ook als idee kunnen geven zelf speeltjes te maken, van oude theedoeken tot broeken of shirts, dat van molletje ga ik hier denk ik ook eens uitproberen als de tandjes uitgewisselt zijn

-
- Grote hondenneus
Ik zou inderdaad uitkijken met flosstouwen, voordat je het weet eet hij de helft op en dan gaat het niet helemaal goed.
Buddy sloopte ook altijd alles, zijn knuffels naaiden ik altijd weer dicht
En die plastic speeltjes krijgt hij niet meer, want die sloopt hij nu nog steeds. Wij hadden ook zo een rubberen in elkaar gevlochten bal, hartstikke leuk, hij keek/kijkt er alleen niet naar om. Dat is meestal zo, heb je iets sterks, vinden ze het niet leuk;)
We deden ook heel vaak een bal in een sok en dan een knoop erin.
Buddy sloopte ook altijd alles, zijn knuffels naaiden ik altijd weer dicht

We deden ook heel vaak een bal in een sok en dan een knoop erin.
Groetjes Lisanne
-
- Erelid
Op de kong na, gaat hier alles kapot.
Ook rubberen ringen, botten, kale kip, flos, maakt niet uit. Echt alles, en dan ook niet na een paar uur, maar binnen een paar minuten
We hadden ook zo'n bal waar je brokjes in kan stoppen, een extra groten, ook die is in 3 stukken gebeten.
Hoe harder de verkopers roepen dat het lang duurt voor het stuk is.. hoe eerder hij het stuk heeft
Dus ook voor mij zijn alle opties welkom
Ook rubberen ringen, botten, kale kip, flos, maakt niet uit. Echt alles, en dan ook niet na een paar uur, maar binnen een paar minuten

We hadden ook zo'n bal waar je brokjes in kan stoppen, een extra groten, ook die is in 3 stukken gebeten.

Hoe harder de verkopers roepen dat het lang duurt voor het stuk is.. hoe eerder hij het stuk heeft

-
- Speurneus
Alles wat stuk kan, alleen maar geven als je erbij bent en/of samen met hem speeltAlinda13 schreef:Op de kong na, gaat hier alles kapot.
Ook rubberen ringen, botten, kale kip, flos, maakt niet uit. Echt alles, en dan ook niet na een paar uur, maar binnen een paar minuten![]()
We hadden ook zo'n bal waar je brokjes in kan stoppen, een extra groten, ook die is in 3 stukken gebeten.![]()
Hoe harder de verkopers roepen dat het lang duurt voor het stuk is.. hoe eerder hij het stuk heeft![]()

Als hij alleen is, dus alleen de kong geven

Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi

-
- Middelgrote hondenneus
Ook hier gaat alles kapot, flostouw geef ik niet meer, is binnen een dag kapot en ik vind het te gevaarlijk. Knuffels gaan ook direct kapot. Kong gaat goed en goed idee om rubber speelgoed bij de brokken te leggen, ga ik direct doen. Mergpijpjes gaat goed. Goed idee om zelf van een fleecesjaal iets te maken. Ga ik ook doen.
Magda
Magda