PSP of Photoshop??

Creatief met foto's, potlood of kwast? Plaats hier je kunstwerken.
Plutinda
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

PSP of Photoshop??

Ongelezen bericht door Plutinda »

Ik heb zowel PSP als photoshop op mijn pc staan, en gebruik zelf eigenlijk altijd psp, maar mijn vriend zegt dat photoshop echt een veel beter en handiger programma is. Maar over photoshop kan ik maar weinig leuke site's vinden en ik heb het gevoel dat op het forum hier veel mensen psp gebruiken?
Wie gebruikt hier Adobe photoshop en wie kan mij vertellen wat daar de voordelen van zijn??
Groetjes Linda en poten van Pepper en Barney
Afbeelding
Becky&Nero

Ongelezen bericht door Becky&Nero »

Ik heb ze ook allebei op me pc staan.Maar gebruik bijna altijd psp.
Ik weet ook niet veel van photoshop.
Ik denk dat je gewoon dat programma moet gebruiken wat je zelf het beste vind. :klasse:
Shiva

Ongelezen bericht door Shiva »

Adobe photoshop gebruik ik niet, dus de voordelen daarvan kan ik je niet vertellen. Zelf gebruik ik sinds kort ook psp en - voor iemand die niet veel verstand van programmaatjes dit-en-dat heeft :? :lol: - ben wel positief over dat programma! Ik zou inderdaad gewoon gaan voor welk programma jij zelf het prettigst vind werken en de leukste resultaten uit weet te krijgen :D
deniz

Ongelezen bericht door deniz »

PSP is een vel simpeler programma wat heel goed geschikt is voor "amateur" ontwerpers met alle respect. Photoshop is echt een professioneel programma met veel meer mogelijkheden. PSP kost rond de 80 en photoshop rond de 1000, zegt genoeg lijkt mij. :D
Plutinda
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

deniz schreef:PSP is een vel simpeler programma wat heel goed geschikt is voor "amateur" ontwerpers met alle respect. Photoshop is echt een professioneel programma met veel meer mogelijkheden. PSP kost rond de 80 en photoshop rond de 1000, zegt genoeg lijkt mij. :D
Dat zegt mijn vriend ook. Maar ja, ik heb dus allebei, maar wat je zegt, PSP vind ik zelf echt veel makkelijker.
Afbeelding
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kyra »

deniz schreef:PSP is een vel simpeler programma wat heel goed geschikt is voor "amateur" ontwerpers met alle respect. Photoshop is echt een professioneel programma met veel meer mogelijkheden. PSP kost rond de 80 en photoshop rond de 1000, zegt genoeg lijkt mij. :D
Is dat zo duur, en dat hebben jullie ervoor betaald..?? :shock:
Afbeelding
Plutinda
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Kyra schreef:
Is dat zo duur, en dat hebben jullie ervoor betaald..?? :shock:
Nee, mijn vriend heeft het van zijn werk geloof ik.
Afbeelding
Plaats reactie