Toch maar naar Duitsland en een prima plek gevonden!
-
HennyH
- Speurneus

Toch maar naar Duitsland en een prima plek gevonden!
Ondanks mijn oproep voor campings in Nederland en waar een paar leuke tips op kwamen, gaan we toch naar Duitsland. De mogelijkheden om hier samen met onze honden te kunnen zwemmen is gewoon heel klein in zoet water.
In Duitsland gaan we naar een camping aan de Schaalsee, dat is zo'n 50 km. ten oosten van Hamburg. De voormalige grens met de DDR loopt midden door het meer. Op de camping waren 3 honden geen probleem en ze zijn nog gratis ook. De honden mogen buiten de camping loslopen en zwemmen! We hebben een staanplaats aan het water gekregen dus wat wil je nog meer. Ik heb er al zin in. Kijk maar eens even hoe mooi het er allemaal uitziet!!
http://camping-schaalsee.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
In Duitsland gaan we naar een camping aan de Schaalsee, dat is zo'n 50 km. ten oosten van Hamburg. De voormalige grens met de DDR loopt midden door het meer. Op de camping waren 3 honden geen probleem en ze zijn nog gratis ook. De honden mogen buiten de camping loslopen en zwemmen! We hebben een staanplaats aan het water gekregen dus wat wil je nog meer. Ik heb er al zin in. Kijk maar eens even hoe mooi het er allemaal uitziet!!
http://camping-schaalsee.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
HennyH
- Speurneus

Goed hé! Prijzen zijn ongeveer als een boerencamping en honden en douchen gratis.loesje68 schreef:En zo te zien niet duur!! Heb hem gelijk opgeslagen!
Nu heb je verder ook geen bijzonderheden op de camping zoals een restaurant of entertainment, maar dat hoeft voor ons ook niet. We gaan toch weg om te wandelen, zwemmen of kano varen.
-
Barbara
Wij hebben een oude caravan op een camping in de Harz(Dld)200m van een klein meer waar de hond ook heerlijk kan zwemmen.Ik heb hier in de omgeving gemerkt dat ze erg hondvriendelijk zijn.Gratis met de bus of rondvaartboten.Mogen gewoon mee in een restaurant .Hoef je in Nederland niet te proberen.Op de camping moet je wel voor je hond betalen maar het is daar een schitterend wandelgebied.Onze hond werd altijd helemaal wild als we de weg naar de camping insloegen.Ben benieuwd hoe dat met ons nieuwe hondje zal gaan.
-
HennyH
- Speurneus

Dat klinkt erg goed. Heb je ook een naam of website van de camping? Wij willen ook een keer richting Harz maar dan zonder Dewi. De bergen zijn voor haar niet meer te doen.Barbara schreef:Wij hebben een oude caravan op een camping in de Harz(Dld)200m van een klein meer waar de hond ook heerlijk kan zwemmen.Ik heb hier in de omgeving gemerkt dat ze erg hondvriendelijk zijn.Gratis met de bus of rondvaartboten.Mogen gewoon mee in een restaurant .Hoef je in Nederland niet te proberen.Op de camping moet je wel voor je hond betalen maar het is daar een schitterend wandelgebied.Onze hond werd altijd helemaal wild als we de weg naar de camping insloegen.Ben benieuwd hoe dat met ons nieuwe hondje zal gaan.
-
Tilly
- Speurneus

- Contacteer:
-
Barbara
http://www.campingplatz-polstertal.de/" onclick="window.open(this.href);return false;