in maart naa lommel
-
annie_h112
in maart naa lommel
Wij gaan 16 maart een midweekje naar de Vossemeren van centerparcs, dat ligt bij Lommel en er schijnt daar een groot wandelgebied te zijn. Heeft iemand tips waar we lekker kunnen wandelen met Ferre. Of misschien iemand die er in de buurt woont waarmee we in die week mee kunnen samen wandelen?
-
Dinie
- Speurneus

'De Sahara' is een erg mooi wandelgebied en ligt tegenover 'de Vossemeren'!! Het is een wandelgebied met bossen, zand en veel water.
Ik woon er vlakbij! En voor Maijke van Kaatje is het haar achtertuin
Je zou een datum kunnen prikken in die week en dan kunnen we een ´forumwandeling´houden!
Ik woon er vlakbij! En voor Maijke van Kaatje is het haar achtertuin
Je zou een datum kunnen prikken in die week en dan kunnen we een ´forumwandeling´houden!
-
annie_h112
ja, ja, ja!! Lijkt me gezellig! wij zijn er een midweekje dus bijvoorbeeld de woensdag of donderdag? 18 of 19 maart is het dan.....
Als ik het goed begrijp kun je vanuit het park dus zo die "sahara" in?
Woont (ben haar naam even kwijt) die mvr van Frost en Taggert er ook niet in de buurt? Zij woonde volgens mij vlak bij de Erperheide dat is toch vlakbij de Vossemeren?
Als ik het goed begrijp kun je vanuit het park dus zo die "sahara" in?
Woont (ben haar naam even kwijt) die mvr van Frost en Taggert er ook niet in de buurt? Zij woonde volgens mij vlak bij de Erperheide dat is toch vlakbij de Vossemeren?
-
Dinie
- Speurneus

De Erperheide ligt niet vlak bij 'De Sahara'
Als je het park afloopt ga je links het kanaal over, de weg oversteken en dan loop je richting 'De Lossing' en daar begint "de Sahara'
Meestal spreken we af om te verzamelen bij de parkeerplaats van 'De Lossing'
Zet je voorstel maar in de Afsprakenhoek en ik reageer wel!
Ik kan woensdagmiddag en/of donderdagochtend!
Als je het park afloopt ga je links het kanaal over, de weg oversteken en dan loop je richting 'De Lossing' en daar begint "de Sahara'
Meestal spreken we af om te verzamelen bij de parkeerplaats van 'De Lossing'
Zet je voorstel maar in de Afsprakenhoek en ik reageer wel!
Ik kan woensdagmiddag en/of donderdagochtend!
-
annie_h112
-
Sico
- Speurneus

O dat vind ik ook wel heel leuk! Wij zijn ook een keer op de vossemeren geweest, mooi park! En de Lommelse Sahara is echt heeeeel leuk wandelen! Alleen...ik ga die donderdag naar Andalusie... Maar als jullie woensdag zouden gaan, kan ik misschien wel mee
. Ik hou het in de gaten!
Groetjes, Simone en Saar
-
Beer & Co.
- Grote hondenneus

-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
Jaaah, organiseer maar een wandeling in de Sahara hoor!!! Ik kom ook als ik vrij ben!
Verder mag je vanaf maart helaas (!!!!!!!!) je hond niet meer laten loslopen in de Sahara; er zou zeer streng gecontroleerd worden en er zullen ook geldelijke boetes volgen. Dit heb ik van een inwoner uit Lommel gehoord die het in het infoblad van de gemeente had gelezen. Ze heeft hierover gediscussieerd met de burgemeester maar daaruit is niets verder gekomen dus je moet je hond nu blijkbaar aanlijnen in de Sahara vanaf maart.
Verder mag je vanaf maart helaas (!!!!!!!!) je hond niet meer laten loslopen in de Sahara; er zou zeer streng gecontroleerd worden en er zullen ook geldelijke boetes volgen. Dit heb ik van een inwoner uit Lommel gehoord die het in het infoblad van de gemeente had gelezen. Ze heeft hierover gediscussieerd met de burgemeester maar daaruit is niets verder gekomen dus je moet je hond nu blijkbaar aanlijnen in de Sahara vanaf maart.
-
annie_h112