voeding voor seniore
Ik weet dat dit een late reactie is maar ik ben pas li geworden van deze seniorenhoek. Ik weet nastuurlijk niet hoe het nu gaat of wat je nu doet mmar als Boomer nog steeds echt actief is zou ik niet overegaan op ander voer
. Hij verbuikt alles dan nog gewoon. Het senioren voer is naar mijn idee voor honden die weinig of geen beweging meer hebben.

-
- Hele grote hondenneus
Banjer zit ook op Hills J/D sinds een jaar of twee. Hij kreeg toen symptomen van artrose. We hebben het toen nog even aangezien maar zijn toen toch overgestapt op de J/D. Wonderbaarlijk voer. Als hij zich heeft uitgeslooft staat hij s'-middags weer normaal op wat voorheen niet meer zo was.Alice van Ginkel schreef:Hallo, ik zou dan ook gewoon lekker op zijn huidige voer blijven. Youri zit op de Hills JD omdat hij gewrichtsproblemen heeft, maar als het niet nodig is zou ik het niet doen. Groetjes!
Browny maar ja zij is dan nog maar 4 hebben we Z/D. De dame is overgevoelig voor heel veel soorten voer. Ze krabt haar dan wezenloos, ik krijg er de zenuwen van, dotten haar verliest ze knagen aan haar poten enz. Sinds we op de Z/D zitten krijgt ze ook niets meer tussendoor, krijgt ze haar mooie vacht ook weer terug en krabben een enkele keer.