Holly lijkt heel erg veel op haar pappa Colin (Devonshire French Harmony), dat viel me op deze foto weer eens duidelijk op!
Vind het zooooooo jammer he dat ik dat niet meer met Annelie kan delen.....
Pappa Colin
Dochter Holly
Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005 Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007
Jammer he dat je zulke mooie dingen niet meer kunt delen, dat zal altijd een gemis blijven .
Maar wat zou ze trots zijn op deze 2 druppeltjes
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Nino&Toosje schreef:Je hebt zo wel een extra mooi aandenken aan Annelie. En dat opgetrokken lipje bij beiden is echt heel frappant.
Ja Dorette daar heb je gelijk in, Annelie leeft voor mij voort in Holly, ik moet heeeeeeel vaak aan haar denken als ik naar Holly kijk.....en dan ben ik haar weer dankbaar voor dit meiske!
En ja dat lipje....dat trekt ze altijd als ze zich een beetje "opgelaten"voelt, als ze zich betrapt voelt of een beetje terecht gewezen wordt, doet Colin ook en dat is zooooo schattig!!!
Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005 Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007
Colin is ook de pappa van onze Zoë! Colin woont nu inmiddels bij de Southhoods... Ik moet zeggen dat Zoë ook veel van hem weg heeft, maar dat haar broers bij de geboorte ook al van die mooie karakteristieke koppies hadden!
robertenmelissa schreef:Colin is ook de pappa van onze Zoë! Colin woont nu inmiddels bij de Southhoods... Ik moet zeggen dat Zoë ook veel van hem weg heeft, maar dat haar broers bij de geboorte ook al van die mooie karakteristieke koppies hadden!
Leuk een half broer te hebben gevonden!
Holly is een halfZUS van Zoe, 't is een meissie hoor!!