Vrijdag ben ik met Rob en de honden naar Ameland gegaan al toen we gingen was Rob al niet lekker, overgeven diarree en koorts. Vandaag met hem naar de huisarts geweest. Ik had zaterdag al een blaasontsteking te pakken. Gelukkig zijn we vandaag voor het eerst even samer erop uit geweest want Rob heeft alleen maar in bed gelegen en al 4 dagen geen eten binnen gehouden. Hij lijkt nu dus op te knappen en nu heb ik het diarree misselijk bah ik had het me zo anders voorgesteld. Hopelijk kunnen we nog wel iets leuks doen samen voordat we weer naar huis gaan.
Oh nee, wat vervelend, en wat een slechte timing om ziek te worden. Nu ja, dat komt natuurlijk nooit aan. Veel beterschap en probeer nog maar wat te rusten en uit te zieken dan!
Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
ahhhhhhhh meissie, dat is idd niet leuk, hopelijk knappen jullie snel op en krjgt jullie vakantie een fijn einde
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)