Ik moet altijd zo lachen om choco, zodra er maar 1 streepje zon
naar binnen komt, gaat ze liggen zonnen, doen jullie labjes dat ook?
Of Choco de enige die nog bruiner wil worden
Max heeft vanmiddag ook heerlijk in het zonnetje gelegen.
We logeren tijdelijk bij mijn ouders in huis (zij zijn op vakantie) en die hebben een grote tuin. Max heeft bijna heel de dag in de tuin lopen rommelen.
maxveg schreef:Max heeft vanmiddag ook heerlijk in het zonnetje gelegen.
We logeren tijdelijk bij mijn ouders in huis (zij zijn op vakantie) en die hebben een grote tuin. Max heeft bijna heel de dag in de tuin lopen rommelen.
ik had het voorjaar in mijn bol, dus lekker huissoppen enzo.. deur en ramen open, en jari wist zich aardig weer te vermaken buiten op balkon.. af en toe ook lekker van hem genoten toen hij buiten aan het rommelen was onder het genot van een bakkie en een peukie buiten in de zon. heerlijk
Leuk!!!
Hier ook zo eentje idd hoor!!
Zodra er ergens maar een streepje zon te vinden is, gaat mevrouw daar precies liggen!
En 's zomers en op vakantie is het ook niet normaal meer. Zelf als het in de 30 graden is, blijft mevrouw gewoon bakken in de zon...
Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013