Vandaag was het heerlijk weer....dus rugzak ingepakt met allerlei lekkers...kinderen in de auto, honden in de auto...en hup naar een mooie picnic plaats...
Zullen we binnenkort eens afspreken bij ons op het dagstrand. Het is er heerlijk nu.
Heyy Marion,
Dat lijkt me een goed plan! Gisteren zijn we gewoon in Stevensweert geweest langs de binnenmaas langs de waterkant gezeten. Jouw straat door...helemaal uitrijden en na een paar honderd meter links af. Het was een mooie plek.
Zullen we binnenkort eens afspreken bij ons op het dagstrand. Het is er heerlijk nu.
Heyy Marion,
Dat lijkt me een goed plan! Gisteren zijn we gewoon in Stevensweert geweest langs de binnenmaas langs de waterkant gezeten. Jouw straat door...helemaal uitrijden en na een paar honderd meter links af. Het was een mooie plek.
Knuffels voor Zippo en Kaya en tot gauw!
Nu zie ik, waar het is. Kom er zelf ook regelmatig.
maar de foto's met de brug zijn zeker bij de Stevolplas gemaakt?!
Dat zette mij even op het verkeerde been.
Heyy Marion,
Knuffels voor Zippo en Kaya en tot gauw!
Nu zie ik, waar het is. Kom er zelf ook regelmatig.
maar de foto's met de brug zijn zeker bij de Stevolplas gemaakt?!
Dat zette mij even op het verkeerde been.
Inderdaad...de eerste paar fotos waren bij de molen eerder op de dag.