URL code niet geldig

Creatief met foto's, potlood of kwast? Plaats hier je kunstwerken.
monikaatje

URL code niet geldig

Ongelezen bericht door monikaatje »

Ik ben de hele ochtend bezig geweest met banner en avatar maken, volgens de beschrijving. Mijn complimenten voor de beschrijving, want het is mij gelukt :applaus:
Maar nu, hoe verder? Ik heb dus op photobucket een account aangemaakt, foto's geplaatst en ik krijg iedere keer de melding URL code niet geldig, als ik de foto in het avatar paneel wil plaatsen. Ik gebruikt de IMG om te copieren, heb ook al de andere code's geprobeerd, maar ik krijg steeds dezelfde melding :shock:
Wie o wie helpt mij? Alvast bedankt!
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Re: URL code niet geldig

Ongelezen bericht door Anca »

monikaatje schreef:Ik ben de hele ochtend bezig geweest met banner en avatar maken, volgens de beschrijving. Mijn complimenten voor de beschrijving, want het is mij gelukt :applaus:
Maar nu, hoe verder? Ik heb dus op photobucket een account aangemaakt, foto's geplaatst en ik krijg iedere keer de melding URL code niet geldig, als ik de foto in het avatar paneel wil plaatsen. Ik gebruikt de IMG om te copieren, heb ook al de andere code's geprobeerd, maar ik krijg steeds dezelfde melding :shock:
Wie o wie helpt mij? Alvast bedankt!
De img -code heb je nodig voor je banner in je onderschrift te zetten en de url (die begint met http) voor je avatar :wink:
Groetjes Anca

Afbeelding
monikaatje

Ongelezen bericht door monikaatje »

Dankjewel voor de tip! Even kijken of het gelukt is!

Grtz Monique & Diesel

Afbeelding
Plaats reactie