Hoe groot moet de bench zijn?

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
lmolen

Hoe groot moet de bench zijn?

Ongelezen bericht door lmolen »

Wij willen voor maddy een bench kopen waar Zij in komt totdat Zij niets meer stuk maakt, en luistert.
Nou is onze vraag hoe groot deze bench moet zijn als er een volwassen Labrador uitgestrekt in zou moeten kunnen liggen.
We hopen natuurlijk dat Zij er niet zo lang in hoeft maar je kan nooit weten hé.

Groetjes Lucia
Berdien
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Berdien »

Hoi, Ik heb een bench van 89,5x60,5x66 cm dus een maat 4. Brent is nu bijna 8 maanden en past er prima in. Succes en veel plezier met je hondje.
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Bij ons staat een bench van 107x74x83. Jochem is nu pas ruim 13 weken dus echt op de groei gekocht.
lmolen

Hallo Berdien en Koor,

Bedankt voor de snelle reactie.
Wij hadden ook al gedacht aan 90 - 60 maar toen wij deze zagen dachten we dat te groot was. Maar dus niet, we nemen 90 - 60.
Dank Jullie wel.

Groetjes Lucia
roos

Ongelezen bericht door roos »

Koor schreef:Bij ons staat een bench van 107x74x83. Jochem is nu pas ruim 13 weken dus echt op de groei gekocht.
Deze heb ik ook voor Dewi (28 kg), maar Sam (39 kg) past hier niet goed in al vond hij zelf soms van wel :D
Denk er wel om dat jouw hond er wel goed in moet kunnen bewegen anders is het echt zielig, al zou zij er alleen in de nacht inzitten is het nog best een lange ruk.
Ollie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Ollie »

Hier ook van van 107 bij 75, anders vind ik het voor een volwassen lab toch wel krap. Ollie is geen grote reu, maar past hier echt prima in.
Groetjes Saskia & Ollie
Afbeelding
Een Monika orginal!!
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sascha »

ook hier de 107cm maat, ze moeten ook iets anders kunnen dan op een "rondje" liggen vind ik :D
Afbeelding
Juno
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Juno »

Hier ook de 107 en die is echt nodig, want Hella ligt graag met de pootjes loodrecht en dat past dan prima.
Groetjes, Milou
Noa

Ongelezen bericht door Noa »

hier ook de 107. Heeft Noa lekker de ruimte :D
ankef

Ongelezen bericht door ankef »

Wij hebben een grote voor in de living, voor haar rustmomenten dus en haar nachten.
In de auto staat een kleiner formaat, dit is meestal toch maar voor korte ritten, behalve als we op vakantie gaan, dan is het voor iets langer. Dan slaapt ze ook in de kleinere bench, maar dan met het deurtje open...
ferdi en jhoanne

Ongelezen bericht door ferdi en jhoanne »

hey wij hebben ook een 107 en das echt niets te klein hoor
rocky is nu 5 maanden en vult de bench al aardig op

groetjes
markensigrid

Ongelezen bericht door markensigrid »

Ook hier staat een bench van 107 cm. Spike ligt er nu niet meer vaak in, omdat hij nu in de gang slaapt. Toch past hij nog prima in de bench.
lmolen

Wij hebben gisteren een bench van 90-60 gekocht.
Het is een gebruikte nog tiptop in orde.
Het is de bedoeling dat Zij er niet te lang in hoeft.
Mocht het zo zijn dat Zij er onverhoopt langer in moet dan enkele maanden dan kunnen we alsnog een grotere kopen.
Mijn man had gedacht dat 90-60 te groot was, dus weten wij nu dat dit niet het geval is.
Bedankt voor Julllie reactie's

Groetjes Lucia
veldenkok

Ongelezen bericht door veldenkok »

wij hebben er 1 van 90 cm, aangeraden door onze fokster, max past er nu nog goed in maar dat is logisch want hij is 4 maanden. Krijg je een pup? want toen onze max nog heel kleinwas hadden we de bench gehalveerd om hem meer op zijn gemak te stellen, de ruimte was te groot en we hebben hem nu nog steeds af gedekt met een kleed, maar niet het deurtje anders zite hij natuurlijk niks :(
lmolen

Ja, we krijgen een pup.
Maar er ligt een lekker dik kussen in en twee grote knuffel, dus de ruimte valt wel mee.

Groetjes Lucia
Plaats reactie