Filmpje Inka en Luna
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
Filmpje Inka en Luna
Vanmiddag zijn mijn moeder en ik weer met de hondjes gaan wandelen, dit keer bij een leuk meertje in de buurt.
Omdat Luna (de hond van mijn moeder) de afgelopen tijd ineens bang was om in het diepe gedeelte van water te komen, dus zeg maar om de voetjes van de grond te laten gaan, was dit een mooie plek om het opnieuw te proberen. En Inka haalde haar over de streep, want op een gegeven moment zwom ze weer net zo vlot mee. En daarna heb ik de hondjes nog even naar mij thuis mee genomen.
Hier een filmpje van vanmiddag:
http://www.youtube.com/watch?v=_nQfqOPOg6g" onclick="window.open(this.href);return false;
Omdat Luna (de hond van mijn moeder) de afgelopen tijd ineens bang was om in het diepe gedeelte van water te komen, dus zeg maar om de voetjes van de grond te laten gaan, was dit een mooie plek om het opnieuw te proberen. En Inka haalde haar over de streep, want op een gegeven moment zwom ze weer net zo vlot mee. En daarna heb ik de hondjes nog even naar mij thuis mee genomen.
Hier een filmpje van vanmiddag:
http://www.youtube.com/watch?v=_nQfqOPOg6g" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Middelgrote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Wat een ontzettend leuk filmpje zeg en wat goed dat Luna door Inka weer over de streep getrokken is wat zwemmen aangaat!
Heerlijk om die twee zo lekker vrolijk bezig te zien zijn, ook later thuis.
Wat een fijn ras toch ook hè? Zijn zo gauw tevreden en vermaken zich altijd wel, zeker zo als vriendinnetjes onder mekaar.

Wat een fijn ras toch ook hè? Zijn zo gauw tevreden en vermaken zich altijd wel, zeker zo als vriendinnetjes onder mekaar.

Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
Inderdaad heerlijkyari schreef:Wat een ontzettend leuk filmpje zeg en wat goed dat Luna door Inka weer over de streep getrokken is wat zwemmen aangaat!![]()

-
- Speurneus
- Contacteer:
Zeker weten!maai schreef:Inderdaad heerlijkyari schreef:Wat een ontzettend leuk filmpje zeg en wat goed dat Luna door Inka weer over de streep getrokken is wat zwemmen aangaat!![]()
Wat een fijn ras toch ook hè? Zijn zo gauw tevreden en vermaken zich altijd wel, zeker zo als vriendinnetjes onder mekaar.Je blijft er naar kijken als ze zo samen bezig zijn

Groetjes: Mariëlle & Yari