Afgelopen zondag hebben één kennisje van mij en ik een demonstratie gelopen op een kinderboerderij dat in het teken stond van "beweging". We waren heel benieuwd hoe onze hondjes op onze (andere) houding zouden reageren, zeker met toch wel flink wat publiek. Het ging prima, op wat kleine foutjes na, maar dat is logisch. Leuk detail: beide hondjes zijn 11 maanden, maar uit een andere bloedlijn
De foto's spreken denk ik voor zich
Is dat het reutje van Sophie's home? Dat is toch ook degeen die naar de kamp.clubmatch komt? Zijn broertje komt ook ben erg benieuwd naar deze rakker!!
toos schreef:Is dat het reutje van Sophie's home? Dat is toch ook degeen die naar de kamp.clubmatch komt? Zijn broertje komt ook ben erg benieuwd naar deze rakker!!
Leuke foto's trouwens
ja, uit het nest van vorig jaar juni inderdaad. Uit de lijnen van Chielewout/Sophie's Home. Geweldige hond, tikkeltje lomp (dendert af en toe mijn Pluuntje omver ) maar een heerlijke schat en begint echt de lol van het apporteren in te zien nu Zijn bazinnetje werkt er ook keihard voor hoor, maar het effect is dus zichtbaar: prachtige foto's van apporterende labbies
toos schreef:Is dat het reutje van Sophie's home? Dat is toch ook degeen die naar de kamp.clubmatch komt? Zijn broertje komt ook ben erg benieuwd naar deze rakker!!
Leuke foto's trouwens
ja, uit het nest van vorig jaar juni inderdaad. Uit de lijnen van Chielewout/Sophie's Home. Geweldige hond, tikkeltje lomp (dendert af en toe mijn Pluuntje omver ) maar een heerlijke schat en begint echt de lol van het apporteren in te zien nu Zijn bazinnetje werkt er ook keihard voor hoor, maar het effect is dus zichtbaar: prachtige foto's van apporterende labbies
Leuk joh. Milan zijn broertje komt ook is ook zo'n lompert
Von schreef:mooi, mooi, mooi, nog leuke reactie's uit het publiek gehad?
jaaaa heel erg veel! Ook mensen die bij ons willen komen lessen, en vooral wat een gave hondjes beide zijn We kregen ook een mooi applaus aan het einde van de demo waarbij zowel Juna als Diesel heel verbaasd naar al die klappende mensen keken hahaha