Maar hij moest wel eens overdag alleen zijn, en die grote doos in de gang gezet, de trap naar boven een hele installatie omheen gebouwd, dat hij (

Maar ik kwam thuis van een boodschap, en ik deed de voordeur open, en de doos lag op de zijkant, en Bruno halve-wege OP DE TRAP! Hij durfde er niet af, hij zat in de bocht van de trap, helemaal in het hoekje, en keek heel zielig.......maar ik merkte gelukkig niet dat hij bang was, maar ik heb hem er wel afgebeurd! En lekker even geknuffeld.........Wat moest ik anders, zo'n poepie kun je toch nog niet straffen? 8 weken jong!!
Gelukkig was ik maar een half uurtje weg, want ik moet er nu nog niet aandenken, als ik lange weg was geweest, wat er dan was gebeurd!
Dus die hele installatie werkte voor geen meter........en we dachten echt dat hij er niet langs kon! Dus naar vele oplossingen gezocht.
Na het vele denken en werk erom heen, hoe we het allemaal gingen doen, is het best wel goed gekomen!
Maar dit vergeet ik nooit, vandaar dat ik het even wilde plaatsen, als eerste in het onderwep Verhalen uit het leven......