Op vakantie naar hardenberg

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
loesje68

Op vakantie naar hardenberg

Ongelezen bericht door loesje68 »

Morgenochtend vertrek ik samen met mijn meiden en met BO naar camping Rheezerwold, vlakbij Hardenberg. Helaas kan mijn man niet mee vanwege zijn nieuwe werk, maar we zullen ons wel gaan vermaken, al zal het morgenavond als hij terug gaat naar huis wel even verdrietig worden voor de meiden en zeer zeker voor papa.

Als iemand nog tips heeft waar we heen kunnen met Bo dan lees ik het nog graag.

Dus tot over 2 weekjes.
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Op bezoek bij Hessel? :D
Zeros

Ongelezen bericht door Zeros »

Alvast een hele fijne vakantie toegewenst voor jullie!! :)
Taffie

Ongelezen bericht door Taffie »

Wij zijn net terug uit Hardenberg. Jungle avonturen camping. Is vlakbij rheezerwold. Het is een supermooie omgeving. We hebben heerlijke boswandelingen gemaakt. Veel plezier!
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Indien je de auto tot je beschikking hebt, kan je een dagje naar Ouwehands dierenpark in Rhenen of naar Amersfoort. In beide parken mag de hond mee :)
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
roos

Ongelezen bericht door roos »

Geen tips, maar een fijne vakantie toegewenst :)
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Fijne vakantie!! :)
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Legend Hessel
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Legend Hessel »

he wat jammer nou dat je niet eerder dit topic geopend hebt, had uiteraard veel tips gehad! Maar die lees je jammergenoeg niet meer denk ik.... :( Je kunt hier in ieder geval prachtig wandelen met je hond en ook genoeg zwemplekjes te vinden! Wie weet komen we jullie nog tegen.... :)
Groetjes Bert en Marjolein
maranoa

Ongelezen bericht door maranoa »

Wij zijn jaren geleden ook op een boerencamping in Rheezerwold geweest. Beerseveld is niet ver van daar en mooi gebied om te wandelen.

Veel plezier

groetjes van Anneke
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

hele leuke camping heb er 20 jaar gestaan
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Taffie

Ongelezen bericht door Taffie »

Ik heb even de site gekeken en lijkt me ook een leuke camping. Ik ben op zoek naar een leuke camping voor volgend jaar en omdat de omgeving zo mooi daar is willen we best terug.
Ik hoor graag hoe de camping is bevallen Loesje68.
loesje68

Ongelezen bericht door loesje68 »

We zijn weer terug. Ontzettend leuk gehad, hele leuke camping, onwijs veel leuke dingen te doen voor de kinderen, die zijn de hele dag in de weer.

Bo heeft het onwijs naar zijn zin gehad, heeft zich prima gedragen, paar keer ontsnapt uit de voortent, maar dan lag meneer heerlijk voor de tent te waken en als ik dan aankwam kreeg hij zijn dolle 5 minuten.

We zijn niet veel weg geweest, maar meerdere keren per dag gewandeld in het bos naast de camping. Bo heeft achter konijnen aan gezeten en zelfs achter een ree, dat duurde vrij lang eer hij terug kwam, maar hij kwam wel.

Ook heeft hij heerlijk gestruind door een aardappelveld en een soort korenveld, leek net een haas zo hoog sprong hij.

Qua weer hebben we alles gehad, van vrij warm tot aan noodweer, staartje van een windhoos(was niet leuk), onweer, flitsen en mega klappen, maar des ondanks hebben we het prima gehad, maar ben ook weer blij dat ik thuis ben!!
Plaats reactie