Op vakantie naar hardenberg
-
loesje68
Op vakantie naar hardenberg
Morgenochtend vertrek ik samen met mijn meiden en met BO naar camping Rheezerwold, vlakbij Hardenberg. Helaas kan mijn man niet mee vanwege zijn nieuwe werk, maar we zullen ons wel gaan vermaken, al zal het morgenavond als hij terug gaat naar huis wel even verdrietig worden voor de meiden en zeer zeker voor papa.
Als iemand nog tips heeft waar we heen kunnen met Bo dan lees ik het nog graag.
Dus tot over 2 weekjes.
Als iemand nog tips heeft waar we heen kunnen met Bo dan lees ik het nog graag.
Dus tot over 2 weekjes.
-
Taffie
-
Legend Hessel
- Speurneus

- Contacteer:
he wat jammer nou dat je niet eerder dit topic geopend hebt, had uiteraard veel tips gehad! Maar die lees je jammergenoeg niet meer denk ik....
Je kunt hier in ieder geval prachtig wandelen met je hond en ook genoeg zwemplekjes te vinden! Wie weet komen we jullie nog tegen.... 
Groetjes Bert en Marjolein
-
maranoa
-
Taffie
-
loesje68
We zijn weer terug. Ontzettend leuk gehad, hele leuke camping, onwijs veel leuke dingen te doen voor de kinderen, die zijn de hele dag in de weer.
Bo heeft het onwijs naar zijn zin gehad, heeft zich prima gedragen, paar keer ontsnapt uit de voortent, maar dan lag meneer heerlijk voor de tent te waken en als ik dan aankwam kreeg hij zijn dolle 5 minuten.
We zijn niet veel weg geweest, maar meerdere keren per dag gewandeld in het bos naast de camping. Bo heeft achter konijnen aan gezeten en zelfs achter een ree, dat duurde vrij lang eer hij terug kwam, maar hij kwam wel.
Ook heeft hij heerlijk gestruind door een aardappelveld en een soort korenveld, leek net een haas zo hoog sprong hij.
Qua weer hebben we alles gehad, van vrij warm tot aan noodweer, staartje van een windhoos(was niet leuk), onweer, flitsen en mega klappen, maar des ondanks hebben we het prima gehad, maar ben ook weer blij dat ik thuis ben!!
Bo heeft het onwijs naar zijn zin gehad, heeft zich prima gedragen, paar keer ontsnapt uit de voortent, maar dan lag meneer heerlijk voor de tent te waken en als ik dan aankwam kreeg hij zijn dolle 5 minuten.
We zijn niet veel weg geweest, maar meerdere keren per dag gewandeld in het bos naast de camping. Bo heeft achter konijnen aan gezeten en zelfs achter een ree, dat duurde vrij lang eer hij terug kwam, maar hij kwam wel.
Ook heeft hij heerlijk gestruind door een aardappelveld en een soort korenveld, leek net een haas zo hoog sprong hij.
Qua weer hebben we alles gehad, van vrij warm tot aan noodweer, staartje van een windhoos(was niet leuk), onweer, flitsen en mega klappen, maar des ondanks hebben we het prima gehad, maar ben ook weer blij dat ik thuis ben!!