Het is hier zo zo zo stil...
Buddy's mand ligt op de zolder, Buddy's speeltjes, drink- en eetbakjes, riempjes liggen ook op de zolder. Het is zo kaal hier. Ik hoor hem neit meer...
De nofylon hebben wij vandaag eruit gehaald, nu klinkt het een beetje hol binnen, raar he
Ik ben blij dat Buddy geen pijn meer heeft en waar hij ook is hij nu gelukkig is. Wij blijven met een groot verdriet achter.
Het zal de komende week heel zwaar worden. Zoals sommigen van jullie weten zijn mijn ouders gescheiden. Buddy woonde bij mijn vader en ik bij mijn moeder. Mijn vader moest fulltime werken. Ik heb jarenlang (met veel smoesjes) geregeld en voor elkaar gekregen dat Buddy nooit veel alleen hoefde te zijn. Als mijn vader moest werken zat ik bij Budje. Elke dag reed ik naar mijn vader toe, om budje gezelschap te houden, lekker te gaan wandelen, verwennen etc. Nu sta ik op met een heel raar gevoel. de Neiging om naar budje te gaan, maar hij is er niet meer. zo vreemd
Mijn hele lichaam is anders. Ben vaak erg trillerig, hartkloppingen, weinig kracht in mijn spieren, soort pijnlijke gevoel in mijn maag en in mijn borst. Mijn tranen zijn op, van binnen huil ik constant. Wat heeft Buddy zo veel liefde gegeven. Hij en ik waren echt 2 handen op een buik. De dierenarts zag het zelfs zonder dat we het vertelden.
De dierenarts zei dat het heel verbazingwekkend is dat Buddy zo lang heeft volgehouden en altijd bovenop wist te komen. Buddy was echt opgenomen in de roedel, hij kreeg heel veel liefde waardoor Buddy altijd bleef doorzetten. Alleen, op het laatste ging niet meer... Hij ging alleen maar achteruit.
Budje, het is goed zo!! We hebben veel liefde aan elkaar gegeven, en als laatste wat ik voor je kon doen is je laten gaan. In mijn hart blijf je leven!!
Je asbus staat op de kast, je bent toch niet helemaal weg! Er komt straks een mooie urn, want ik heb besloten dat ik jou nog niet kan uitstrooien in het park, bij de vijver. Jouw favoriete wandel- en zwemplekje! Als de tijd is gekomen, zul je weer vrij zijn in het park!! Ik blijf van je houden, ook al ben je er niet meer!
Het ga je goed lieve Buddy!
xxx