Het is geweldig hier!
Ik begin de ochtend met een frisse duik in de rivier, waar ik dan een hele tijd rondzwem. Als ik uit het water kom loop ik tot aan de waterkant, waar ik nog snel even mijn billen wat verder het water in stop om snel nog even te plassen en te.........
We lopen weer terug naar de caravan en daar krijg ik eten. Baasjes eten dan ook!
Wat later gaat het vrouwtje 'jachtoefeningen' met me trainen, wat ik erg leuk vind. Vrouwtje zegt dat ik het al erg goed doe.
Tijdens de warmste uren van de dag ga ik lekker onder de tafel liggen, in de schaduw en ga wat rusten, om later op de dag weer te kunnen zwemmen. Het vrouwtje is ook al mee gaan zwemmen! Dat vind ik erg gezellig. Ik zwem dan een eindje vooruit en kom dan terug gezwommen en zwem een paar rondjes rond het vrouwtje en ga weer verder weg zwemmen. Leuk spelletjes is dat!
Van de week heb ik Dani ontmoet (van Debbie). Ik vind Dani wel erg groot hoor. Dani is veel groter en 'breder' dan ik ben. Ik voel me echt een klein, dun labje als ik er bij ben!
Zo dat was het weer voor vandaag. Tot volgende keer!!!