Wie heeft er leuke wandeltips Zuid-Holland?
-
- Grote hondenneus
Wie heeft er leuke wandeltips Zuid-Holland?
Wij hebben de komende 3 weken vakantie en willen graag wat leuke wandelingen met Baco maken.
Ik woon in Nootdorp en het stand, Balijbos, Dobbeplas hebben we al regelmatig gezien!
Wie weet er nog een leuke wandelomgeving wat niet al te ver van Nootdorp is waar de honden ook 's zomers los mogen?? Zeg maar maximaal een klein uurtje rijden!
Gr. Kitty
Ik woon in Nootdorp en het stand, Balijbos, Dobbeplas hebben we al regelmatig gezien!
Wie weet er nog een leuke wandelomgeving wat niet al te ver van Nootdorp is waar de honden ook 's zomers los mogen?? Zeg maar maximaal een klein uurtje rijden!
Gr. Kitty
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Grote hondenneus
thomasenjasper schreef:Lage bergse bos
Hoge bergse bos
Rottemeren bleiswijk
Zevenhuizerplas.
Bij kc delft.
Dat zijn een beetje onze vaste wandelplekjes, als je adressen wil
weten roep je maar
ThanX en als je adressen hebt, zou wel heel erg super zijn!
Kunnen we eens even lekker ergens anders wandelen met Bacootje!
-
- Speurneus
Delftse Hout, uiteraard het strand bij Hoek van Holland, Monster en 's Gravenzande ( is niet zo gek ver van Rotterdam), de hele lijst die Sandra heeft opgegeven en het Foppenpoldergebied tussen Vlaardingen en Maassluis.
Zijn trouwens allemaal losloopgebieden..

Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
- Speurneus
- Contacteer:
Het foppenpoldergebiedEls schreef:Delftse Hout, uiteraard het strand bij Hoek van Holland, Monster en 's Gravenzande ( is niet zo gek ver van Rotterdam), de hele lijst die Sandra heeft opgegeven en het Foppenpoldergebied tussen Vlaardingen en Maassluis.![]()
![]()

De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015

-
- Speurneus
Ja, is een flink natuurgebied tussen Vlaardingen en Maasland. Mooi groen, veel water, lekker uitrennen.Kay schreef:Het foppenpoldergebiedEls schreef:Delftse Hout, uiteraard het strand bij Hoek van Holland, Monster en 's Gravenzande ( is niet zo gek ver van Rotterdam), de hele lijst die Sandra heeft opgegeven en het Foppenpoldergebied tussen Vlaardingen en Maassluis.![]()
![]()
http://www.hetjachthuis.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Staat iig meer informatie op.

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Middelgrote hondenneus
Ik haal dit topic weer even omhoog. Waar mag de hond precies zwemmen bij de Zevenhuizerplas?? Ik ga zelf daar zwemmen aan de kant van Nesselande... maar geen idee of er ook een speciaal hondenstrand is... en hoe kom ik daar dan met de auto?
Wie kan me helpen?
Wie kan me helpen?
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.