Ik weet geen drol van showen, maar ons miepke heeft ook op een show gestaan en dat is niet de mooiste lab die er is, maar ging lekker wel met een prachtig verslag en ZG naar huis
Dank jullie wel voor de positieve berichtjes. Ik ben zo'n twijfelkont. Het is normaal dat je je eigen hond de mooiste vind. Hij hoeft geen kampioen te worden, maar ik zou graag willen weten wat een deskundige van hem vind. Het blijft toch altijd mijn allessie,ook al vinden het een gremlin.
jannie schreef:Dank jullie wel voor de positieve berichtjes. Ik ben zo'n twijfelkont. Het is normaal dat je je eigen hond de mooiste vind. Hij hoeft geen kampioen te worden, maar ik zou graag willen weten wat een deskundige van hem vind. Het blijft toch altijd mijn allessie,ook al vinden het een gremlin.
Zo moet je er ook heen gaan Jij hebt de allermooiste hond en als de keurmeester dat ook vindt is het mooi meegenomen. Ik heb een Field Trial labbie, en die zijn veel te rank voor de show maatstaven, toch haalden we de ZG binnen en daar waren we best trots op! Ze had nog nooit op show gestaan (en we zullen dat ook niet herhalen als het even niet hoeft hahaha) maar het was best een leuke ervaring. Wij zijn toen naar Bennekom geweest vanuit de NLV.
nou ik ben ook een leek wat shows betreft, maar ik vind hem echt heeel mooi!
ik vind het ook knap dat je hem zo mooi kan laten staan
het is net wat je zegt je vind je eigen labje natuurlijk de allermooiste en zo moet het ook zijn, maar je gaat zeker geen flater slaan met deze kanjer
toos schreef:Meid of je nou flater slaat of niet, je neemt altijd de mooiste en de liefste mee naar huis Doe waar je zelf zin in hebt, ervaring opdoen is ook leuk
Je hebt gelijk. Het lijkt me een hele ervaring. Heb je tips voor me . Jij bent degene met ervaring.
Gewoon lekker mee doen.
In mei heb ik een show gelopen van de fokkerskring, ook alleen labjes en buiten.
Dan zie je pas hoeveel maten en soorten er zijn, ze zijn allemaal anders.
De mooiste, liefste en leukste hebben wij weer mee naar huis genomen.
Een leuk keurverslag en een hoop ervaring opgedaan.