overlijden Beau
overlijden Beau
Graag wil ik mijn verdriet delen met de overige forum leden.
Sinds gisteren weet ik van het bestaan van dit forum.
Fijn is het om verdriet te kunnen delen met mensen die weten wat het is je grootste vriend te verliezen.
Met Pinksteren hebben wij afscheid moeten nemen van onze lieve Beau een blonde labrador. Beau is 9 1/2 jaar geworden. Hij had een bottumor.
We missen Beau enorm.
Sinds gisteren weet ik van het bestaan van dit forum.
Fijn is het om verdriet te kunnen delen met mensen die weten wat het is je grootste vriend te verliezen.
Met Pinksteren hebben wij afscheid moeten nemen van onze lieve Beau een blonde labrador. Beau is 9 1/2 jaar geworden. Hij had een bottumor.
We missen Beau enorm.
-
- Speurneus
-
- Speurneus
Quincy
Jouw Quincy lijkt sprekend op Beau.Labje schreef:Heel veel sterkte met het verlies van Beau.![]()
Ik weet helaas ook wat het is. Van Quincy is het nu iets meer dan 2 jaar geleden en nog steeds heb ik er verdriet om en kan ik soms zo maar zitten huilen.
Ik heb ook niet geweten dat ik zoveel tranen had. Wat kan het je toch enorm veel doen het verliezen van je maatje
-
- Speurneus
- Esther,Luca & Bess
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
Te jong.... veel sterkte met het verlies van je grootste vriend.
En uiteraard nog van harte welkom op dit forum...
Ik weet als geen ander hoe het is om steun te krijgen van je medeforumleden. Onze Bo is op 10 juli jl. heel onverwachts ingeslapen. Bo had een tumor in en rond d'r lever. Het is nog maar 3,5 week geleden maar als je weet hoeveel digitale steun ik via dit forum ervaar.... heel bijzonder. Zojuist weer een moeilijk moment gehad. Maar dan gauw nog even naar dit forum, even labjes-schouders opzoeken
Sterkte!
Groetjes, Hendriek
En uiteraard nog van harte welkom op dit forum...
Ik weet als geen ander hoe het is om steun te krijgen van je medeforumleden. Onze Bo is op 10 juli jl. heel onverwachts ingeslapen. Bo had een tumor in en rond d'r lever. Het is nog maar 3,5 week geleden maar als je weet hoeveel digitale steun ik via dit forum ervaar.... heel bijzonder. Zojuist weer een moeilijk moment gehad. Maar dan gauw nog even naar dit forum, even labjes-schouders opzoeken

Sterkte!
Groetjes, Hendriek