Wie heeft er voor ons wandeltips (en eventueel een adres/postcode voor de tomtom?
En zijn er ook plekken waar hij lekker kan en mag zwemmen?

Wat goed dat Brownie de gehele trap heeft aangedurft. Die trap is best stijl en heeft van die enge open tredes...Jorinde schreef:Ik ben naar de Kleine Wielen geweest, dat was erg leuk! Daar heeft Brownie ook voor het eerst helemaal trap gelopen (hij ging meestal 3/4 en dan liep hij weer naar beneden![]()
), omdat we het water over gingen met een hoge brug. Ik heb foto's gemaakt maar die moet ik nog op de computer zetten.
Ik wilde ook erg graag nog naar het Drents Friese Wold, maar het was veel te warm!En met dat warme weer had ik ook geen zin om een uur in de auto te zitten naar Lauwersoog, want dat leek me ook erg leuk.
Evengoed hebben we erg genoten, het was een prachtige omgeving en een heerlijk huisje. Brownie was helemaal gelukkig dat hij de hele dag buiten kon keutelen zo langs het water, eendjes voorbij zwemmend, konijnenkeutels etend.![]()

Ja he?! Echt super stoer van mijn watje! Ik dacht; dat gaat hij nevernooit doen, maar mooi wel! Ik was helemaal trots.fmsijtsma schreef:Wat goed dat Brownie de gehele trap heeft aangedurft. Die trap is best stijl en heeft van die enge open tredes...Jorinde schreef:Ik ben naar de Kleine Wielen geweest, dat was erg leuk! Daar heeft Brownie ook voor het eerst helemaal trap gelopen (hij ging meestal 3/4 en dan liep hij weer naar beneden![]()
), omdat we het water over gingen met een hoge brug. Ik heb foto's gemaakt maar die moet ik nog op de computer zetten.
Ik wilde ook erg graag nog naar het Drents Friese Wold, maar het was veel te warm!En met dat warme weer had ik ook geen zin om een uur in de auto te zitten naar Lauwersoog, want dat leek me ook erg leuk.
Evengoed hebben we erg genoten, het was een prachtige omgeving en een heerlijk huisje. Brownie was helemaal gelukkig dat hij de hele dag buiten kon keutelen zo langs het water, eendjes voorbij zwemmend, konijnenkeutels etend.![]()
![]()
Fijn dat jullie zo hebben genoten van jullie vakantie.