Nu zijn we alweer 3 weken verder, waar blijft de tijd
Ik heb een paar goede dagen gehad, maar veel slechte dagen!
Elke keer als ik ergens van heb kunnen genieten, kunnen lachen dan val ik daarna meteen weer in een grote domper. schuldgevoelens dat ik weer even heb kunnen genieten en lachen
En het gemis om Buddy wordt steeds groter. Ik mis hem zo vreselijk erg! Nog nooit ben ik zo lang van hem gescheiden geweest.
Soms denk ik even 1 seconde dat Buddy er gewoon is en dat ik oude gewoontes doe en dan denk ik meteen erna van oh nee 't gaat niet meer!
Soms gebruik ik zelfs perongeluk "gebarentaal" tegen Lucky, terwijl het voor Buddy bedoeld was die al een paar jaartjes doof was. Zo nog meer dingen.
Vanavond zou ik met de vriendenkring weggaan, dat heb ik maar afgezegd. Ik ben alweer een paar uur lang aan het huilen, ik kan alsmaar niet stoppen.
Ik krijg regelmatig "nachtmerries" over Buddy of ik ga dromen dat ik weer een labrador zoek, een look-a-like Buddy, die hem kon "vervangen" ofzo. Hij is niet te vervangen en dat wil ik ook niet. Hij was uniek voor mij!
Verder ook nachtmerries dat ik Lucky in mijn droom oud zie worden en dan de tijd van inslapen komt. Ook al is lucky 11 jaar, maar hij is nog kerngezond.
Het hoort allemaal bij het verwerken denk ik.
Hoop niet dat ik lastig ben, maar ik moet gewoon even mijn ei kwijt.
Herkennen jullie een van deze dingen? Hoe hebben jullie het verwerkt of zijn aan het verwerken?
Ben blij dat deze hoekje bestaat