laika schreef:ansj schreef:laika schreef:
vind wel dat jullie een gladde vloer hebben voor de pup
Denk dat 80% van de hondenbezitters (vooral de jongere generatie)dit heeft.
Maar goed,ik vind het superfoto's en ik vind de levende pagepup veel leuker dan die op de verpakking!
Grtz Ansj
das dan erg dom en niet geluisterd naar hun fokker
Bedankt voor je reactie, fijn dat je zo vrij bent je eigen mening te laten horen.
Al vind ik deze erg onterecht.. wat jij nu ziet is een moment op namen, mijn pup ligt op 1 van haar kleden, ze heeft een stuk vloerbedekking om te spelen en ze is vooral veel buiten en bij mijn vriend op de kwekerij.
We gaan hier niet op gladde vloeren druk spelen en glijden, dat vinden wij erg onverantwoordelijk met onze pup.
We hebben heel bewust voor Luna gekozen en zijn ruim een half jaar naar een goede fokker opzoek geweest, iemand die opdezelfde lijn ligt en iemand waar wederzijds vertrouwen bij is.
Wij hebben heel goed en leuk contact met de fokker en we volgen haar tips ten alle tijde op.
Alleen helaas, ik ga niet mijn hele laminaat vloer afplakken, op karton glijd ze bijwijze van alsnog. En nu leert ze op een gezonde manier de vloer kennen en glijd vrijwel nooit uit.. ik kan hier wel alles afplakken en dan moet ze na een halfjaar.. als ze drukker nog speelser is opeens wel aan de vloer letten.
Ook ga ik inderdaad niet mijn laminaat vloer eruit laten halen en vloerbedekking leggen, daar zouden ze zich ook aan kunnen bezeren..
Ik ga geen discussie houden over mijn vloer hier, we wonen hier niet al te lang meer en ik ga met heel veel verantwoording met Luna om, ze is erg belangrijk voor ons.
En is het grotendeel van de dag niet hier op deze vloer