Ik zou erg graag met mn hond op wintersport gaan, tenminste wintersport is een groot woord, ik ga niet op de latten staan maar alleen maar dollen in de sneeuw

Iemand ervaring of een idee?
Oh het was echt geweldig en het huisje was ook erg leuk..heerlijk dat de hondjes meteen los de piste op konden...om de rest van de dag K.O. te liggen...Kay schreef:Wij hebben afgelopen jaar een vakantie (met 2 honden) geboekt via Interhome en dat is ons uitstekend bevallen !
Wij hadden als eis dat alles op de BGG was zodat de honden geen trappen hoefde te lopen
Het was naast een piste (die dicht was dus de honden konden daar hun lol op) en perfect geregeld allemaal !
Succes, ik ben jaloers want wij gaan in 2010 waarschijnlijk niet
Even wat sfeerbeelden uit het Zwarte WoudMark schreef:Duitsland Zwarte Woud, Titisee! Zonder meer de beste plaats om in de winter (en met sneeuw) te wandelen. Feldberg is een aanrader om te doen, deze kun je met de wagen bereiken en parkeren aan de voet van de berg (15à30min. rijden vanuit Titisee). Als dagtrips kun je met de wagen of met het openbaar vervoer ook andere wandelgebieden berijken, een ritje met de kabelbaan (gondels) moet je zeker ook doen.
Wel opletten in de wintermaanden, winterbanden zijn daar verplicht en je moet steeds sneeuwkettingen bij je hebben (kettingplicht bij sneeuwval)