Missy is..........7 geworden

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Missy is..........7 geworden

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Missy is officieel een senior nu. Vanmorgen hebben we haar 'verjaarspartijtje' gehouden aan het strand.

Een verslagje vinden jullie hier:

http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=62019" onclick="window.open(this.href);return false;

Hopelijk blijft ze nog lang van de oude dag kwaaltjes verstoken en mag ze heeeel heeeel lang in deze groep blijven. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Nou, ik heb gisteren jouw topic gelezen over de triatlon en volgens mij mag jou"oudje" er best nog wezen :klasse:
Leuke verjaardag heeft ze gehad. Alsnog happy :birthday1:
Groetjes Gitte
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Jaja en ze deed het prima hoor. De andere dag niet stijf, niet manken, gewoon helemaal fit (ik niet, ik had spierpijn in mijn deriëre van het zwemmen denk ik :? )

Maar met topflyball is het na deze zomer dan toch echt voorbij voor haar. :( We gaan haar nog wel een jaartje aftrainen, misschien kan ze nog eens een wedstijdje bij het C-team lopen voor de lol. :wink:

Want die hak is toch niet meer zoals ie zijn moet he.

Ik geef nu ook extra glucosamine -van Groene Os- en heb wel het idee dat dat haar helpt. :) Geven jullie ook zoiets aan jullie honden?
gitte

Ik gebruik glucosamine special van de groene os.
Eerst had ik de gewone (al jaren) maar sinds kort heb ik de special. Daar zit een natuurlijke ontstekingsremmer in.
Ik heb het idee dat Max hierdoor wel wat beter is gaan bewegen, maar het blijft een hele oude hond. We lopen nu een uur waar we vroeger 15- 20 minuten over liepen. Maar hij loopt het wel nog.
Vroeger was dat het plas en poep rondje, nu is het zijn grote wandeling.
Ook krijgt hij 2 tabletjes cortaphen per dag. En nog 2 capsules cranberry omdat hij een steeds terugkerende nierbekkenontsteking heeft omdat hij niet meer goed leeg kan plassen. Die krijgt hij nou sinds een maand en hij heeft geen ontsteking meer gehad.

Gelukkig is hij tussen zijn oren nog erg vrolijk en hij is ook soms nog erg ondeugend. Het is heel aandoenlijk om een oude hond ondeugend te zien doen.

Maggie loopt wel nog beter dus die neem ik vaker alleen mee. Maar als Max er niet bij is loopt ze maar wat te treuzelen. Ze vind dat niet leuk.
Voor de rest doet ze het nog goed.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Max is dan ook een heel stuk ouder nog dan Missy he? :) En zo te lezen heeft hij nog veel plezier in zijn leven. Heerlijk als ze op deze manier oud kunnen worden toch? :verliefd1: Maggie is ook niet meer piep, die mist haar kameraad natuurlijk als jullie alleen gaan lopen.

Dat merk ik hier ook hoor als ik 1 van de volwassen honden alleen meeneem, steeds omkijken, waar blijven ze nou. :D :wink:
gitte

Het is geweldig dat ze zo oud mogen worden.
Maar het lijkt wel gisteren dat ze hier in huis als pup kwamen.
De tijd is zo snel gegaan.

Maggie is een echte muts zonder Max. :D
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ja een van onze vorige honden werd ook op een paar maanden na 16 :) en dat leek ook in een floep voorbij te zijn gegaan. :? Daarom moeten we elke dag van onze makkers genieten, hun leven gaat sneller dan dat van ons he. :cry:
Plaats reactie