Luna vandaag 16 weken oud!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
marjolein

Luna vandaag 16 weken oud!

Ongelezen bericht door marjolein »

Luna doet het super!! inmiddels is ze 8 weken bij ons thuis.
Ons dametje is zindelijk, ze doet het zo goed!
We gaan met haar naar puppy-cursus, ze vind het geweldig en vind het leuk om de oefeningetjes te doen.
Als je haar beloond groeit ze haast van trots, ze pakt het lekker op! :applaus:
Wij zijn hier erg trots op ons meisje, vond het weer eens tijd voor foto's:

Luna had vorige week een cola fles ontdekt, nadat ik het plastic eraf had gehaald mocht ze er onder toezicht wel mee spelen.

Samen met Luna:
Afbeelding

Iedere avond check ik haar gebit, veranderd er al iets? vorige week woensdag ontdekte ik dat er 3 tanden uit waren, 1 aan de bovenkant en 2 aan de onderkant (voor tandjes) later op de avond was ook het andere voortandje eruit.. Luna heeft een fietsenrek:

Afbeelding

Dat voelt gek!!
Afbeelding

Verstopt achter haar favoriete knuffel:
Afbeelding

Donderdag gaf ik haar een koude theedoek (na gemaakt en even in de vriezer) Dat vond ze wel wat!

AfbeeldingAfbeelding

Wat groeit ze hard he? :)
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Wat een poepie :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Wat gaat dat snel! Je hebt een mooi meisje :verliefd1:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
ryan

Ongelezen bericht door ryan »

een ware beauty hoor de kleine luna maar wat gaat het hard.
Ze groeien veel te snel.
Beginnen nu ook al van die langpootmuggen te worden .
Kan me al haast niet meer voorstellen dat ze zo klein geweest zijn en dan zie ik hier op het forum weer puppies die weer net een paar maanden ouder zijn en dan lijken ze weer zo klein.
Ook King vind het super op de cursus .
we hebben tot nu toe puppiecursus bij de fokker en vanaf zaterdag start ik ook met de jachttraining .
Ik moet er wat voor over hebben want het ligt een half uur rijden hier vandaan en dan begint het ook nog om 8.15 :? .
maar ik doe het met liefde en plezier :verliefd1:

groetjes wendy
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Mooie meid met een mooi fietsenrekje :verliefd1:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat een schatje zeg! :verliefd1:
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

knappe meid hoor :verliefd1:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Berdien
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Berdien »

Wat een mooi meisje heb je :verliefd1: ... En een leuke apenknuffel...Heeft Brent ook gehad toen hij klein was..is nu al tijden gesloopt helaas....
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Wat is ze toch een beauty. Lekker bekkie zo :D
En wat fijn dat het zo goed gaat. Houden zo... :wink:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
marjolein

Bedankt voor jullie leuk en lieve reactie's... luna bloost er bijna van ;)

Nou he... het worden straks van die magere sprieten.. nu nog heel even genieten van het beetje puppy wat we nog hebben ;)

Jeetje wat moet je vroeg je bed uit om om 8.15 op de jachttraining te zijn, lijkt me wel ontzettend gaaf! Laat me nog maar eens weten hoe king het vind.

Hoe is het met bram erica? hij groeit zeker ook ontzettend snel?

Berdien:
Het is Luna's favo knuffel.. ze heeft deze altijd om mee te spelen:

Hier had ze haar lievelingsknuffel net gekregen van mijn vriendin.. zij was de eerste die meteen op visite kwam!! vanaf dag 1 liep ze heel enthousiast met die aap rond, met piep geluidjes.. dat is natuurlijk nog het leukste :D (vind luna)

Afbeelding

Dag 2 thuis:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is nog erger dan ik dacht ;) die knuffel staat bijna op elke foto.. en luna... luna word Steeds groter haha :D

Afbeelding

Waar luna is... is haar knuffel.. en andersom zij of wij neemt hem gewoon overal mee naar toe !
Laatst gewijzigd door marjolein op 16 sep 2009, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
EricaM
Speurneus
Speurneus

marjolein schreef:Bedankt voor jullie leuk en lieve reactie's... luna bloost er bijna van ;)

Nou he... het worden straks van die magere sprieten.. nu nog heel even genieten van het beetje puppy wat we nog hebben ;)

Jeetje wat moet je vroeg je bed uit om om 8.15 op de jachttraining te zijn, lijkt me wel ontzettend gaaf! Laat me nog maar eens weten hoe king het vind.

Bram is inderdaad al weer erg gegroeid. Is super mooi, en heeft het in Assen op de show ook goed gedaan. Ik moet alleen de foto's nog even op het forum zetten. Het blijft wel een ondeugd hoor. Af en toe om gek van te worden, maar als hij slaapt :verliefd1: :D
marjolein

EricaM schreef:
marjolein schreef:Bedankt voor jullie leuk en lieve reactie's... luna bloost er bijna van ;)

Bram is inderdaad al weer erg gegroeid. Is super mooi, en heeft het in Assen op de show ook goed gedaan. Ik moet alleen de foto's nog even op het forum zetten. Het blijft wel een ondeugd hoor. Af en toe om gek van te worden, maar als hij slaapt :verliefd1: :D
Wat gaaf zo'n show!! wat dat betreft is het jammer dat ik daar verder geen ervaringen mee heb o.i.d denk dat luna het misschien ook best leuk had gedaan. las dat james en meghan het ook goed deden die 2 zijn een half zusje en broertje van luna. Ze lijken best wel wat opelkaar..
Al heb ik het idee dat luna nog donkerder getekend is.

p.s ben erg benieuwd naar je foto;s!!
EricaM
Speurneus
Speurneus

marjolein schreef:
EricaM schreef:

Wat gaaf zo'n show!! wat dat betreft is het jammer dat ik daar verder geen ervaringen mee heb o.i.d denk dat luna het misschien ook best leuk had gedaan. las dat james en meghan het ook goed deden die 2 zijn een half zusje en broertje van luna. Ze lijken best wel wat opelkaar..
Al heb ik het idee dat luna nog donkerder getekend is.

p.s ben erg benieuwd naar je foto;s!!
Wij hadden ook geen ervaring hoor. Uiteindelijk was ik ook niet goed genoeg voorbereid enzo. Zo had ik bijvoorbeeld niets bij me om mijn nummer op te spelden, was Bram nog niet netjes gekamd, had ik nog geen showlijntje gehaald... Maar toch was het de moeite waard. Dus wellicht dat je een volgende keer gewoon een keer gaat kijken of Luna het ook leuk vindt. Ze is er m.i. mooi genoeg voor... :wink:
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

Wat een schatje is het toch... En die aap ziet nog eens wat van de wereld!!
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
Plaats reactie