Sam zonder baas de straat op
-
SammyBoy
Sam zonder baas de straat op
Zo en toen werd Sam zijn eerste week constant door stiefkinderen en vrouw uitgelaten.
Vorige week vrijdagavond scheurde de baas in de laatste tellen van zijn laatste zaalvoetbalwedstrijd zijn rechterachillespees.
Eerst denken dat het wel meevalt en enkelband verzwikt had.
Volgende dag gelijk duizelig/misselijk bij staan op de tenen.
Naar het ziekenhuis en dan horen dat je miminaal 4 weken niet mag lopen.
Eerste dat ik dacht met een traan, #^@#^die hond, hoe gaan we dat doen.
Nou alle lof van de familie en buren, want de hond wordt elke dag volgens schema uitgelaten en niet veel minder dan ik doe qua looptijd.
Helaas durfen ze hem niet los te laten, gebeurd alleen wanneer ik erbij ben.
Komende zondag schijnt goed weer te zijn, dus gaan we vlakbij in een park mij op een bankje droppen en vrouw en Sam lekker op het veld.
Vorige week vrijdagavond scheurde de baas in de laatste tellen van zijn laatste zaalvoetbalwedstrijd zijn rechterachillespees.
Eerst denken dat het wel meevalt en enkelband verzwikt had.
Volgende dag gelijk duizelig/misselijk bij staan op de tenen.
Naar het ziekenhuis en dan horen dat je miminaal 4 weken niet mag lopen.
Eerste dat ik dacht met een traan, #^@#^die hond, hoe gaan we dat doen.
Nou alle lof van de familie en buren, want de hond wordt elke dag volgens schema uitgelaten en niet veel minder dan ik doe qua looptijd.
Helaas durfen ze hem niet los te laten, gebeurd alleen wanneer ik erbij ben.
Komende zondag schijnt goed weer te zijn, dus gaan we vlakbij in een park mij op een bankje droppen en vrouw en Sam lekker op het veld.
-
sharon66057
- Speurneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
SammyBoy
Mensen bedankt voor jullie medeleven.
De eerste week zit erop en Sam weet al bijna bij wij hij aan moet kloppen na het eten om uitgelaten te worden.
Gelukkig komt hij hijgend terug en rent dan door de woonkamer gelijk naar de baas om ff te begroeten.
Nog 5 weken en dan mag ik weer zonder gips aan de slag.
De eerste week zit erop en Sam weet al bijna bij wij hij aan moet kloppen na het eten om uitgelaten te worden.
Gelukkig komt hij hijgend terug en rent dan door de woonkamer gelijk naar de baas om ff te begroeten.
Nog 5 weken en dan mag ik weer zonder gips aan de slag.
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
SammyBoy
Zo gips eraf....dat valt tegen!
Volgens de verpleegster was ik beetje een mietje, had meer op de loopgips moeten pushen om wat meer druk uit te oefenen.
Vond d'r opmerking prima, dat loopgips was geen lopen aan, dus lekker eigenwijs op mijn manier gelopen, meer hinkend dan stappend.
Vanmiddag dus maar gelijk de krukken ergens neergezet en stap voor stap de dag doorgekomen.
Het lukt al wat meer en komende donderdag de eerste revalidatie oefeningen bij de fysiotherapeut.
Hopelijk weer snel samen met Sam op pad.
Volgens de verpleegster was ik beetje een mietje, had meer op de loopgips moeten pushen om wat meer druk uit te oefenen.
Vond d'r opmerking prima, dat loopgips was geen lopen aan, dus lekker eigenwijs op mijn manier gelopen, meer hinkend dan stappend.
Vanmiddag dus maar gelijk de krukken ergens neergezet en stap voor stap de dag doorgekomen.
Het lukt al wat meer en komende donderdag de eerste revalidatie oefeningen bij de fysiotherapeut.
Hopelijk weer snel samen met Sam op pad.
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
SammyBoy
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus