Kijken of er andere hondjes zijn die met je subtiele uitnodiging om kunnen gaan
Tussendoor stop je bananen in je oren..
door een poging te doen om uit de sloot met hoge kant te drinken..
En dat is gelukt
"Riep je me vrouwtje??"
Maar ach, het is wel mijn tutteke van al weer 7 maanden
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Geweldig de foto's van je lab. En wat herkenbaar!!
De foto van het spelen en drinken zouden zo van mijn lab kunnen zijn. Ze is dan wel 10 maanden en bruin, maar voor de rest is het plaatje identiek!!
toos schreef:Heerlijk wijffie is het gaat het goed met dr pootjes nu?
Ja, ze heeft gelukkig geen last meer gehad Ik houd haar goed in de gaten en ze mag niet te lang rennen, zeker niet als er andere hondjes zijn Maar vooralsnog gaat het weer goed
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
toos schreef:Heerlijk wijffie is het gaat het goed met dr pootjes nu?
Ja, ze heeft gelukkig geen last meer gehad Ik houd haar goed in de gaten en ze mag niet te lang rennen, zeker niet als er andere hondjes zijn Maar vooralsnog gaat het weer goed