Pandora en Ramses waren illegaal mee naar mijn werk geweest en dus reden we met z'n drieen om 21 uur naar huis na een lange en vermoeiende werkdag. Pubers entertainen is erg vermoeiend
Geen dread op mijn hoofd die er aan denkt om te drinken als ik nog moet rijden dus we waren hartstikke nuchter (zoals altijd). Toch moesten we door de fuik met alcoholcontroles want ze geloven je natuurlijk niet op je groene ogen
Bij het raampje opendraaien viel ik die aardige politieagente meteen maar even brutaal in de rede met: "Schrik niet van een paar hondenneuzen!" want ik ken mijn jongen zolangzamerhand. Die legt dan ineens zijn kop op mijn schouder van "En wie is U precies?" Op deze manier heeft hij al eens een gekleurde agent de stuipen op het lijf gejaagd
Zo ook nu, ik was nog niet uitgesproken of die grote kop van Ramses ploft op mijn schouder "Hallo, wat kan ik voor u doen?" Hij hoefde niet te blazen, dat mocht ik doen. Hij zorgde voor de afleiding.
Ik moest blazen tot ze 'stop' zou zeggen maar helaas gooide Ramses al zijn charmes in de strijd zodat ze pas 'stop' zei toen ik bijna blauw aanliep. "Oh, sorrie, ik was even afgeleid!", zei ze.
Ramses had er een fan bij en ik kreeg een sleutelhanger