ongewenst zwemmen...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
heleenlvd

ongewenst zwemmen...

Ongelezen bericht door heleenlvd »

Zondagochtend half 8. Ik ben dan gewend om even de honden uit te laten, hier aan de overkant is een stuk afgegrenst gebied, waar ze heerlijk kunnen strunen. (sloot in de midden, maar daar hebben ze nog nooit in gezwommen, kant is te hoog)

Op een gegeven moment ging mijn zwarte (beetje lompe) lab een hoopje doen. Lekker klaar, afschudden met de poten, niks aan de hand zou je denken.... Ik hoorde wat gestommel, een schuifgeluid en toen: Plons!
Gleed meneer zo het talud af de sloot in! Verbaasde kop, hij niet alleen!
Ik dus gelijk over het hek geklommen, naar beneden gerend en hem gaan roepen! Ging ie eerst nog een rondje lekker zwemmen, nu hij er toch in lag zeg maar, daarna zwom ie rustig terug mijn kant op. Ik lag ondertussen op m'n knieen, te wachten tot ik hem in z'n nekvel kon pakken. Gelukkig vertrouwt ie me compleet, dus toen ik hem te pakken had, van je een, twee drie op de kant!!
Meneer ging zich daarna even lekker uitschudden en liep verder alsof er niks gebeurd was!
Echt, die kant was bijna een meter hoog!!!!
Broek vies, rest nat (van het schudden dus) en een ervaring rijker!
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Hahaa. :lol: Dat was toch niet op de valkenboskade he!! Daar laat ik Iz dus niet meer in want die gaat lekker zwemmen en weet dat ik haar er wel uit kom vissen... :?
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
heleenlvd

Zeker weten op de VBK!!! 8)
Meestal ga ik lekker naar de bosjes van Poot of het strand, maar vroeg en laat doe ik voor het huis.... Meneer liep er vandaag weer, no problem, hij duikt er niet in.. Gelukkig maar, want ik vind het wel een ok stukje waar ze lekker los kunnen!
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Ze kunnen je lekker bezig houden :D
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

:lol: En dat op die vroege morgen :D
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Op deze manier ben je wel meteen goed wakker :lol: :lol: :lol:
Groetjes van Erna
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Owww, die is echt wel een lab zeg! Gelukkig kon je hem er uit redden :)!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Een echte lab.... :lol:
heleenlvd

Ach ja, het is wel een echte lab ja.... Water is om in te zwemmen toch?
diane

Ongelezen bericht door diane »

hier afgelopen zondagmorgen precies hetzelfde!
:D Bruno kon de kant van de roombeek ook niet meer op.ik hem helpen door hem aan de riem te doen en de kant op te trekken(schuine stijle kant).Bedenkt meneer ineens dat hij nog terug wil!!Dus ik ook languit in de roombeek!!!! :evil: :twisted:

Terug naar huis gereden in mijn onderbroek en met mijn laarzen(vol water :D )en jas aan!! ik was net ma flodder!! :oops: :oops: Mijn puber dochter had compleet de slappe lach. :D :D

Jammer(gelukkig voor mij!!)zijn er geen foto,s van.

Zo ben je een mooie zondag goed begonnen.Toch blijft Bruno een heerlijke Schat!
Jitske-Esther

Ongelezen bericht door Jitske-Esther »

:lol:
Tiene
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tiene »

Euh waar is dit plekje, kom eens langs met de verborgen camera :lol: en post het hier op het forum, dat is dan lachten geblazen:D :D
Your dogs loves you, when No body else does
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

diane schreef:hier afgelopen zondagmorgen precies hetzelfde!
:D Bruno kon de kant van de roombeek ook niet meer op.ik hem helpen door hem aan de riem te doen en de kant op te trekken(schuine stijle kant).Bedenkt meneer ineens dat hij nog terug wil!!Dus ik ook languit in de roombeek!!!! :evil: :twisted:

Terug naar huis gereden in mijn onderbroek en met mijn laarzen(vol water :D )en jas aan!! ik was net ma flodder!! :oops: :oops: Mijn puber dochter had compleet de slappe lach. :D :D

:shock: :shock: :lol: :lol: :lol: het blijft leuk en spannend met onze labjes al zien we zelf in eerste instantie de lol er niet van in
Groetjes van Erna
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

diane schreef:hier afgelopen zondagmorgen precies hetzelfde!

Heerlijk die labjes hier gaan onze smeerpoetsen bij kasteel Twickel het liefst in de stinksloot waat ze niet uit kunnen komen en als ik ze eruit heb jawel schudden zodat ik ook vies ben en lekker stink :lol:
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:D leuke verhalen hoor :D
Maar ik haal ze er niet uit, ik loop ook op twickel en andere gebieden, en als ze zo slim zijn om erin te duiken, dan moeten ze van mij ook weer een oplossing bedenken om eruit te komen, laten we wel zijn het zijn jachthonden, dus ze moeten ook goed kunnen nadenken, lukt het echt niet, help ik ze naar een plek om eruit te klimmen, maar daar moete ze zelf heen en omhoog, vaak als je daar weer loopt, duiken ze er wel in, tenminste die 3 van mij, maar weten ook hoe ze er weer uit moeten komen :D :D :D
Ik zwabber al genoeg van mezelf, ik laat me echt geen sloot in zwabberen :D ze zijn groot, flink en sterk, dus doe je best labbies zou ik zo zeggen :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Plaats reactie