ongewenst zwemmen...
-
heleenlvd
ongewenst zwemmen...
Zondagochtend half 8. Ik ben dan gewend om even de honden uit te laten, hier aan de overkant is een stuk afgegrenst gebied, waar ze heerlijk kunnen strunen. (sloot in de midden, maar daar hebben ze nog nooit in gezwommen, kant is te hoog)
Op een gegeven moment ging mijn zwarte (beetje lompe) lab een hoopje doen. Lekker klaar, afschudden met de poten, niks aan de hand zou je denken.... Ik hoorde wat gestommel, een schuifgeluid en toen: Plons!
Gleed meneer zo het talud af de sloot in! Verbaasde kop, hij niet alleen!
Ik dus gelijk over het hek geklommen, naar beneden gerend en hem gaan roepen! Ging ie eerst nog een rondje lekker zwemmen, nu hij er toch in lag zeg maar, daarna zwom ie rustig terug mijn kant op. Ik lag ondertussen op m'n knieen, te wachten tot ik hem in z'n nekvel kon pakken. Gelukkig vertrouwt ie me compleet, dus toen ik hem te pakken had, van je een, twee drie op de kant!!
Meneer ging zich daarna even lekker uitschudden en liep verder alsof er niks gebeurd was!
Echt, die kant was bijna een meter hoog!!!!
Broek vies, rest nat (van het schudden dus) en een ervaring rijker!
Op een gegeven moment ging mijn zwarte (beetje lompe) lab een hoopje doen. Lekker klaar, afschudden met de poten, niks aan de hand zou je denken.... Ik hoorde wat gestommel, een schuifgeluid en toen: Plons!
Gleed meneer zo het talud af de sloot in! Verbaasde kop, hij niet alleen!
Ik dus gelijk over het hek geklommen, naar beneden gerend en hem gaan roepen! Ging ie eerst nog een rondje lekker zwemmen, nu hij er toch in lag zeg maar, daarna zwom ie rustig terug mijn kant op. Ik lag ondertussen op m'n knieen, te wachten tot ik hem in z'n nekvel kon pakken. Gelukkig vertrouwt ie me compleet, dus toen ik hem te pakken had, van je een, twee drie op de kant!!
Meneer ging zich daarna even lekker uitschudden en liep verder alsof er niks gebeurd was!
Echt, die kant was bijna een meter hoog!!!!
Broek vies, rest nat (van het schudden dus) en een ervaring rijker!
-
mullermariska
- Speurneus

Hahaa.
Dat was toch niet op de valkenboskade he!! Daar laat ik Iz dus niet meer in want die gaat lekker zwemmen en weet dat ik haar er wel uit kom vissen... 
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva
Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
-
heleenlvd
-
rimanime
- Speurneus

Ze kunnen je lekker bezig houden 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
diane
hier afgelopen zondagmorgen precies hetzelfde!
Bruno kon de kant van de roombeek ook niet meer op.ik hem helpen door hem aan de riem te doen en de kant op te trekken(schuine stijle kant).Bedenkt meneer ineens dat hij nog terug wil!!Dus ik ook languit in de roombeek!!!!
Terug naar huis gereden in mijn onderbroek en met mijn laarzen(vol water
)en jas aan!! ik was net ma flodder!!
Mijn puber dochter had compleet de slappe lach.
Jammer(gelukkig voor mij!!)zijn er geen foto,s van.
Zo ben je een mooie zondag goed begonnen.Toch blijft Bruno een heerlijke Schat!
Terug naar huis gereden in mijn onderbroek en met mijn laarzen(vol water
-
Miep
- Speurneus

diane schreef:hier afgelopen zondagmorgen precies hetzelfde!
Bruno kon de kant van de roombeek ook niet meer op.ik hem helpen door hem aan de riem te doen en de kant op te trekken(schuine stijle kant).Bedenkt meneer ineens dat hij nog terug wil!!Dus ik ook languit in de roombeek!!!!
![]()
![]()
Terug naar huis gereden in mijn onderbroek en met mijn laarzen(vol water)en jas aan!! ik was net ma flodder!!
![]()
![]()
![]()
Groetjes van Erna
-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

Heerlijk die labjes hier gaan onze smeerpoetsen bij kasteel Twickel het liefst in de stinksloot waat ze niet uit kunnen komen en als ik ze eruit heb jawel schudden zodat ik ook vies ben en lekker stinkdiane schreef:hier afgelopen zondagmorgen precies hetzelfde!
![]()
![]()
Terug naar huis gereden in mijn onderbroek en met mijn laarzen(vol water)en jas aan!! ik was net ma flodder!!
![]()
![]()
![]()
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
Maar ik haal ze er niet uit, ik loop ook op twickel en andere gebieden, en als ze zo slim zijn om erin te duiken, dan moeten ze van mij ook weer een oplossing bedenken om eruit te komen, laten we wel zijn het zijn jachthonden, dus ze moeten ook goed kunnen nadenken, lukt het echt niet, help ik ze naar een plek om eruit te klimmen, maar daar moete ze zelf heen en omhoog, vaak als je daar weer loopt, duiken ze er wel in, tenminste die 3 van mij, maar weten ook hoe ze er weer uit moeten komen
Ik zwabber al genoeg van mezelf, ik laat me echt geen sloot in zwabberen