koud he?

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
roef
Speurneus
Speurneus

koud he?

Ongelezen bericht door roef »

omdat roef het credo heeft:een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd,ging hij ook vandaag weer de plomp in voor zijn dagelijkse rondje baantjes trekken. de espeler vaart is niet bevroren omdat hij direct naar het ijselmeer stroomt dus ijsvorming komt hier langzaamer op gang,maar des al niet te min was het echt heel koud.roef trekt zich daar als echte lab natuurlijk niks van aan en zwom onder stom verbaasde blikken van voorbijgangers stug door :D
maar dat het echt heel koud is daar kwamen we een minuut of 10 nadat roef er weer uit was wel achter,het water bevroor in zijn vacht en hij had de ijs druppels aan zijn snorharen hangen :shock: :lol: .
ik voelde voor de zekerheid maar even of hij niet tot op zijn huid nat was maar gelukkig hield zijn ondervacht hem warm en droog.hij had alleen last van de ijs druppels in zijn snor.thuis heb ik hem lekker afgedroogd en met een lekker fleecedekentje over hem heen ligt hij nu onbehoorlijk te snurken :verliefd1:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

:D :D Idd Roef. een dag niet gezwommen...maar wel Koud he jongen? :D

Max heeft vanmorgen uitgeprobeert hoe dik t ijs was, nadat ik dat 3x had verboden :shock: :evil: . Hij heeft idd ervaren dat je nog lang niet op het ijs kan staan maar heeft wel lekker gezwommen. Daar Max weinig ondervacht heeft, was ik blij dat we met iemand mee waren gereden en ik hem snel in de warme auto kon zetten en goed kon afdrogen. Morgen maar ergens lopen waar echt niet gezwommen kan worden..Helaas, pech voor Maxje.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Jitske-Esther

Ongelezen bericht door Jitske-Esther »

hier is het nog lang niet zo koud, maar je kan toch wel muts en sjaal gebruiken ;) Toch hebben de 2 meiden hier ook lekker gezwommen zondag.
ze wilden er zelfs niet uitkomen toen we verder wandelden, ben ze er moeten gaan uithalen (net niet zelf het water ingemoeten)

wat kunnen ze toch genieten van hun zwempartijtje e
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

Ik liep net voor het eerst met Suzette over een bruggetje, en ik zag haar denken... "Ik kan het even proberen, een bommetje..." Volgens mij heb ik ook een waterrat in huis gehaald :lol: :D

En die lieve Roef nu onder een dekentje, prinsheerlijk te dromen... Wat een rijkdom, he?
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Inderdaad, een echte lab zwemt elke dag tenzij er echt ijs op ligt. Hier woont dus ook een echte lab :)!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Heej Roef ben je alweer ontdooid of heb je vanmorgen weer gezwommen. Heerlijk dat hij zo lekker onder het dekentje bleef liggen wat zijn ze dan toch een lieverds he :wink:
Groetjes van Erna
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Yep, de tijd van verwarring is weer aangebroken :D
Max en Luna gingen vanmorgen ook richting het water waar ze normaal altijd zwemmen, maarja dat was ijs....ze hingen over de kant, is ffies snuffelen, een keer met hun pootje tikken.... "dit is niet eerlijk" :?
Nou is het bij Luna echt zo, een dag niet gezwommen is een dag niet geleeft, dus die vond, inventief als ze is, toch een plekje waar nog water was, net naast waar ze er normaal inspringen was het nog niet dicht, daar stroomt het wat meer, dus hoppa bommetje :D
Één nadeel, die kant is veel hoger, dus wat doet mevrouw, die gaat de andere kant op en als een volleerd ijsbreker heeft ze zich een baan geslagen naar de kant, wat ik opzich weer minder vond, want het ijs was toch al snel een cm dik en ik zag mezelf er al hemelaal in moeten springen :shock:
Gelukkig ging het goed, maar voorlopig word er hier niet meer gezwommen :lol:
Dus ook Luna ligt nu heerlijk te slapen met een fleecedekentje om zich heen :koningin:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

ja roef ging er vanmorgen gewoon weer in hoor,ik vond het trouwens vanmorgen een stuk kouder dan gisteren :koud: maar roef had nergens last van.er kwam vanmorgen een fietser voor bij die riep dat ik niet goed wijs was om mijn hond het water in te sturen :mad: ik riep terug dat ik wel goed snik was maar dat mijn hond een echte lab is dus prettig gestoord :twisted: :D .moet nog uitkijken dat ik dadelijk de a.i.d. niet op de stoep heb staan jegens dierenmishandeling :lol:
roef ligt trouwens weer heerlijk te tukken onder zijn dekentje :) doet hij anders nooit dus heeft hij het toch wel koud denk ik :roll:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Ja er zijn altijd mensen die denken dat je niet goed wijs bent als je je lab laat zwemmen maar wij weten gelukkig beter 8)
Groetjes van Erna
Plaats reactie