Hoe gedraag ik me????
Oh, wat is het leuk om ondeugend te zijn.
En als de baasjes dan thuis zijn.... Dan is het feest
Heerlijk wandelen en spelletjes doen. Ik kan al zoveel zeggen de baasjes..... Apporteren, plat liggen, blijven zitten of liggen, zoekspelletjes, kusjes en pootjes geven.... En ga zo maar door. Super en dan ook nog eens beloond worden met koekjes.
En na het spelen lekker op de bank kruipen bij één van de baasjes. Want dat vinden ze ook wel erg lekker. Ze zijn ook wel heel erg lief hoor, al krijg ik ook nog wel eens op m'n kop...
Mensen op straat denken vaak dat ik al een volwassen hond ben. Maar echt... ik ben pas 6 maanden. Dus ik wil alleen maar spelen, en met het nieuwste speelmaatje die ik tegenkom loop ik lekker mee. Dat mag toch!!!
Bij de dierenarts
Ha, gezellig, weer lekker bij die lieve dame met witte jas. Krijg ik altijd wel weer een koekje van
Verder vond ze me heel mooi. Gelukkig heb ik geen last meer van mijn oogje. Een beetje ontstoken geweest, maar gelukkig gaat dat vanzelf over. En dat bultje in mijn nek, waar mijn vrouwtje aardig van geschrokken was, bleek ook alleen een bloeduitstortinkje. Al met al, over een half jaartje mag ik weer terugkomen...
Puppiecursus:
Jammer, de laatste les zit er weer op. Wat was het leuk zeg. Want wat kon ik toch altijd leuk met Amber spelen. Dit herdertje heeft mijn hart gestolen.
Ringtraining:
Beetje rondjes lopen.... Beetje staan. Niet echt spannend, maar ik krijg wel veel koekjes.
Ik ben benieuwd wanneer ik dit in de praktijk kan leren.... Oh 6 februari in Eindhoven. Jippie, lijkt me leuk...
Vakantie!
Heerlijk een weekje weg geweest naar de Bossen. Wat een super tijd. De hele dag de baasjes om me heen om te spelen en te wandelen. Voor mij mag het altijd vakantie zijn
Sneeuw
Alleen wat nu
Kerst
Ik heb er al veel over gehoord. De wereld ziet er anders uit. Overal hangen lichtjes in de bomen en aan de huizen. Mijn baasje is volgende week lekker vrij, dus het lijkt mij wel weer gezellig..
Ik wil iedereen dan ook namens mijzelf en mijn baasjes alvast een hele gezellige kerst wensen. En voor 2010 een fantastisch labradorjaar