vrede op aarde

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
roef
Speurneus
Speurneus

vrede op aarde

Ongelezen bericht door roef »

nou nou! wat zijn somige mensen toch verdraagzaam maar niet heus :(
vanmorgen liet ik roef uit en ik merkte al aan hem dat hij zijn kop op deurdondr,n stond,dus flink wat apeloefeningen doen en aportjes halen.
op een gegeven moment speelde meneer met een weimaranerreu en dat ging leuk,wat verder op kwam een meneer met een beagle aan en roef(voor dat ik het door had) stoof er naar toe en eh sprong er boven op :oops: dus ik op een glibberdrafje er naar toe.
eerlijk is eerlijk ik en roef zaten fout he dat dat duidelijk is,maar :shock: :shock: ik was nog niet genaderd of die man begint toch te schelden!!!ik kreeg er niks tussen :roll: nou de " koosnaampjes" die ik naar mijn hoofd geslingerd kreeg zal ik hier maar niet herhalen :mad:
ik wilde nog mijn excuses aanbieden maar die "meneer" gilde dat hij mij en roef af zou maken als dat kbeest nog een keer in de buurt van zijn hond kwam.ik riep dat zijn hond zeker op gevoed geboren was,maar datmaakte het alleen maar erger.
ik ben maar weg gegaan,gelukkig hebben meerdere mensen dit gezien en vonden het op zijn zachts gezegt geen stijl.
ik zit nog te bibberen hier :( manlief ging even uit zijn plaat en zou deze vent wel even op zoeken,nou ja na 5 minuten kwam de rede wel weer terug :wink:
ik zal blij zijn als de feestdagen weer om zijn en al die mannetjes die nu zo nodig hun hond uit moeten laten weer op kantoor zitten,normaal kom ik ze nooit tegen.ook deze man heb ik nog nooit gezien en ik loop er iedere dag op de zelfde tijd ongeveer.
nou vrolijk kerstfeest allemaal :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Jeetje wat een asociale man! :shock:

Laat die man maar schelden :evil: en gewoon lekker genieten van 2e kerstdag!!
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Ik had mijn hond gepakt, mijzelf omgedraaid en op 10 meter afstand heel hard : "U ook vrolijk kerstfeest en vrede op aarde" geschreeuwd. :oops:
( en dan een spurtje ingezet) :D
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Nino&Toosje schreef:Ik had mijn hond gepakt, mijzelf omgedraaid en op 10 meter afstand heel hard : "U ook vrolijk kerstfeest en vrede op aarde" geschreeuwd. :oops:
Ik denk dat ik zoiets ook had gedaan... :lol: maar dan geen spurtje inzetten... Ik ben wel iemand die zijn hart op zijn tong heeft :oops:

Wat een asociaal iemand zeg.... Heb het hier ook wel eens gehad... Wat een mensen en je komt er gewoon niet tussen... ze lopen dan gewoon door te ratelen... niks van aan trekken... wat je al zegt straks zit hij weer lekker op kantoor.... Geniet lekker van de rest van 2e kerstdag!!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat asociaal zeg! Hij luisterde geneens naar je verhaal.. :? Ik zou het niet erg vinden als mensen hun excuses aanbieden, maar die man dus wel..
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Tsja, honden kunnen nu eenmaal wat wild spelen, zeker lompe labjes he. :D Maar Roef deed het toch niet om te vechten, of wel?

Het onfatsoen neemt hand over hand toe lijkt het wel. Maar schreeuwen dat ie mijn hond zou afmaken? :evil: Ik had hem vast uitgenodigd het te proberen............... :twisted: want van zoiets wordt ik dan echt laaiend hoor. Ook niet helemaal de kerstgedachte natuurlijk :oops: maar dat floept er dan bij mij uit op zo'n moment.

Hopelijk kom je hem niet meer tegen, maar indien wel. Luid en duidelijk gaan zingen: Vreeeheeeedeee op aaaaaaardeeeheee, vreeeeeheeeeedeeee op aaaaaardeeeeheee enz. :twisted: Wel op veilige afstand blijven he? :wink: :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Jammer he als een dag zo leuk begint en zo vervelend eindigt. Zelf zou ik daar dan ook de rest van de dag last van hebben.
Zet het van je af hoor! groeten Wilma
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Altijd gezellig om dat soort mensen tegen te komen, zeker met kerst :?
Maar er is altijd tussen te komen hoor... gewoon :roepen: ey, mag ik ook ffies wat zeggen dan zijn ze zo verbaasd dat ze meestal wel stil vallen :D
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:D en een goed 2010 he :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
LabradorZ

Ongelezen bericht door LabradorZ »

die doet dit en die doet dat, in de praktijk doen ze allemaal Niks.
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Nino&Toosje schreef:Ik had mijn hond gepakt, mijzelf omgedraaid en op 10 meter afstand heel hard : "U ook vrolijk kerstfeest en vrede op aarde" geschreeuwd. :oops:
Inderdaad :D

Maar kan me voorstellen dat je daar van schrikt hoor!!
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

LabradorZ schreef:die doet dit en die doet dat, in de praktijk doen ze allemaal Niks.
Je hebt het vast over jezelf. :D :lol:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
LabradorZ

Saskia.Bernadette schreef:
LabradorZ schreef:die doet dit en die doet dat, in de praktijk doen ze allemaal Niks.
Je hebt het vast over jezelf. :D :lol:
leuk geprobeerT
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

hmmm ik had niet zo veel zin om dat uit te proberen eigenlijk :roll: mannetje liep echt paars aan,erg overtrokken reactie van die meneer.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
LabradorZ

roef schreef:
hmmm ik had niet zo veel zin om dat uit te proberen eigenlijk :roll: mannetje liep echt paars aan,erg overtrokken reactie van die meneer.
helemaal gek gewoon..die weten niet hoe een hond werkt :wink:
Plaats reactie