harteloos

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

harteloos

Ongelezen bericht door Mandy »

Hier in de buurt loopt er heel vaak een hond los zonder baas en die rent altijd als een dolle stier rond en steekt drukke wegen over. Maar dit is al een hele tijd zo en nooit hebben we er een baasje bij gezien tot vandaag. Mijn vader en ik gingen even boodschappen doen en toen zagen we die hond weer en verderop een vrouw die aan het zoeken was. Toen zei mijn vader zoekt u een bruine hond? Ja zei de vrouw. Nou zei mijn vader dat hij deze kant op was gegaan maar dat hij hem wel vaker los zag lopen en altijd enorm gevaarlijk deed, dat hij voor auto's en bussen langs rende en dat dat dus eigenlijk wel heel gevaarlijk is. En wat antwoorde die vrouw daar op? "Dat is dan die hond zijn probleem, ben ik er mooi vanaf."

:shock: :shock: Dat mensen zo over hun huisdier kunnen praten he?

De vrouw liep daarna ook door en deed niet bepaald vriendelijk tegen die hond, hij zag haar aan komen en ze gaf een schreeuw van HIEEEEEER en die hond kroop zowat naar haar toe.
Lindsay88
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lindsay88 »

Jeej dat is echt erg! Hier in de buurt hebben we wel kleine hondjes die gewoon zonder baas loslopen....Sommige bazen vinden het echt niet erg wat er met hun hond gebeurt schijnbaar.... :mad: :eusashhh: Kun je hiervoor dat niet de dierenbescherming ofzo bellen? Dit mag toch ook niet?
Liefs, Lindsay & Tessa
Ine55

Ongelezen bericht door Ine55 »

Iemand die zo iets kan zeggen van "dat is dan die hond zijn probleem dan ben ik er vanaf". is geen hond waard.Volgens mij heeft hij daar geen prettig leventje.

gr. Ine
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Vreselijk!!! Waarom hebben zulke mensen toch een hond??
Hier in de buurt loopt ook vaak een hondje zichzelf uit te laten. Ik heb hier de eigenaar ook eens over aangesproken (dat het gevaarlijk is enz.). Zijn antwoord was glashard: als hij onder een auto komt dan is dat zijn eigen schuld en had hij maar uit moeten kijken!!
Ook vertelde ik hem dat het tevens vervelend is als ik met Dana aan de riem loop en dat hondje dan om ons heen komt draaien. Hierop was zijn antwoord: Als je daar last van hebt dan geef hem maar een goede schop en dan leert hij het wel af!!
Met deze man was ook echt geen normaal gesprek te voeren.
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Lindsay88 schreef:Jeej dat is echt erg! Hier in de buurt hebben we wel kleine hondjes die gewoon zonder baas loslopen....Sommige bazen vinden het echt niet erg wat er met hun hond gebeurt schijnbaar.... :mad: :eusashhh: Kun je hiervoor dat niet de dierenbescherming ofzo bellen? Dit mag toch ook niet?
Ik heb de dierenbescherming gebeld over bovenstaand hondje. Ik weet alleen niet waar het hondje woont. Ze hebben me gevraagd of het hondje er ondervoed uitziet en/of verwondingen heeft, maar dit is niet het geval en dan doen ze vreemd genoeg niks. Volgens hun moest ik de politie bellen omdat het hondje vrij loopt waar honden aangelijnd zouden moeten zijn.
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Mandy »

Volgens mij kan je alleen de dierenbescherming bellen als de hond ergens vastgelegd is toch(achtergelaten)? Zoiets had ik hier op het forum gelezen. Waar de hond precies woont weet ik ook niet.

De hond zelf doet tot nu toe niet veel kwaad maar is heel erg onstuimig en druk, don is heel erg bang voor hem want hij gebruikt haar zowat als bokspring :? .
Esther87

Ongelezen bericht door Esther87 »

Wat vreselijk zeg.
Ik weet niet of het mogelijk is,maar je zou de hond ook kunnen aanlijnen,dierenambulance bellen dat je een hond hebt gevonden.
Dan komen zij de hond ophalen. (alleen als jij hem dus hebt kunnen aanlijnen,als hij nog losloopt doen ze er niks mee).
Met een beetje geluk is de hond niet gechipt,en dan vind hij via het asiel wel een goed baasje.
Asiel lijkt me dan nog beter tijdelijk dan dit.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

:shock: Arme hond!
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

lekkere baasjes :mad: zulke emnsen zouden geen honden mogen hebben
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Ik heb echt geen goed woord over voor zulke mensen... Zulke mensen verdienen geen hond!
Plaats reactie