wintersport honden regels frankrijk (valfrejus)

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
saskia burghout
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

wintersport honden regels frankrijk (valfrejus)

Ongelezen bericht door saskia burghout »

hoi labrador mensen

heb net een wintersport vakantie geboekt voor maart.
naar frankrijk (valfrejus) en Storm en Darno gaan mee met ons.

want mag wel met hond en wat niet.
mogen ze los,moeten ze een muilkorf om,mogen ze alleen aan de lange lijn,is het wijs om een reflecterende vestje om te doen (voor s'avonds of de wandeling in het bos).
mogen ze savond's de piste mee op om daar effe te dollen met ze.
mag je trainen met ze (gaat om de fluit jachttraining).

wie help mij om wat vragen te beantwoorden. :oops:
groetjes Saskia
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Hey

Valfrejus vond ik echt heel erg leuk ben daar 2 jaar geleden geweest (en heb daar mijn vriend leren kennen, de reisleider haha :verliefd1: :oops: )
Van wandelen daar weet ik niet zo veel eigenlijk, ik zou sowieso een lange lijn meenemen want je kunt ze niet overal los laten natuurlijk! Een reflecterend vestje voor 's avonds raad ik zeker aan, liever het zekere voor het onzekere nemen!

En 's avonds op de piste weet ik eigenlijk niet, het laatste stukje denk ik wel daar werd toen ik er was met banden en dergelijke gerotzooid... Terwijl dat overdag ook niet de bedoeling is :)

Ik kan straks als mijn vriend thuis is wel even vragen hoe en wat precies met je honden aangezien hij daar een half jaar gezeten heeft als reisleider :) Hij kent daar alles en iedereen dus dat komt wel goed.. Misschien ook nog leuke wandelingen..
Met welke reisorganisatie ga je?

Groetjes Zoë
Zootje

Ik denk trouwens dat dit topic bij Erop uit moet staan onder Vakantie ;)
saskia burghout
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door saskia burghout »

ik heb geboekt bij bizztravel.
het was super goedkoop daar kan ik geen nee tegen zeggen lekker snowboarden en met de honden wandelen enz.

ik wacht wel af op je verhalen van je vriend.
zou wel mooi zijn als je er lekker met de honden kan gaan wandelen.heb er nu al zin in.

is het daar een beetje sneeuw zeker in maart?
Zootje

Sneeuwzekerheid weet ik allemaal niet ik was met kerst toen daar en dat was het begin en toen waren de condities erg slecht, maar de sfeer gelukkig erg goed..
Ik heb je net een pb gestuurd met wat mijn vriend zei over het gebied e.d.
Kan me voorstellen dat je geen nee kan zeggen tegen snowboarden, ken het probleem :D Ik ben toen met Camelot geweest.. Het gebied was een beetje voor gemiddelde snowboarders denk ik, ik kon het een beetje en kon daar op zich mijn gang wel lekker gaan.. Voor gevorderden schijnt het gebied wat te klein en te weinig mogelijkheden te hebben.. Maar goed dat ligt aan je smaak denk ik.. Off piste kan daar ook echt heel erg mooi daar weet Marco alles van die vond dat daar echt geweldig! Maar goed dat durf ik niet haha..
Nogmaals, heel veel plezier en mocht je vragen stellen, laat maar horen! Marco kent de mensen van bizztravel denk ik ook wel althans normaal gesproken zitten er regelmatig jaren lang dezelfde mensen op dezelfde plek ;)

Groetjes!
Plaats reactie