Hoe doet Keo het nu

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Hoe doet Keo het nu

Ongelezen bericht door esmoezie »

Vanavond weer met Keo naar de training geweest zoals iedere week.
Hij was een voorbeeldig engeltje. Dat kon ik van de vorige keren niet zeggen, toen was hij enorm dwars en deed allerlei gekke dingen die nu juist niet de bedoeling waren.
Maar vanavond liet hij dus zien dat hij het allemaal WEL begrijpt en kan. :braaf:

Hij kan nu blijven, terwijl vrouwtje een aantal seconden uit zicht gaat.
Vooruit sturen naar zijn plaats. Voedsel weigeren, vandaag moesten we ook langs een boterham die op de grond lag, volgen. Hij moest er naast gaan zitten en liggen en er vanaf blijven. Ongelofelijk dat mijn vreetmonster dit kan! :? Maar hij is wekelijks de beste in het klasje op dit onderdeel. :applaus:
Wachten en voorkomen en aan de voet. Los volgen. Commando op afstand enzovoorts enzovoorts enzovoorts...
Ben best wel trots op wat hij allemaal geleerd heeft in de 8 maanden die hij bij ons is! Ook omdat hij mijn eerste eigen hond is. Het is alleen jammer dat hij er niet altijd voor kiest om onze opdrachten uit te voeren :D

Halverwege de cursus kwam de eigenaar binnen van het pension waar hij in november een weekendje is geweest. Hij werd helemaal gek! Sprong wel zo dom omhoog naar de man dat hij met een echt harde smak op de grond viel... :( Geen piepje of niks, dus het zal meevallen, maar het was even schrikken.
Ik had het idee dat hij de man nog herkende, kan dat?

Tja en verder is het een heerlijke hond. Rustig aanwezig, soms ondeugende streken, zoals een slof of andere zaken jatten... :lol:
Hij is soms dus wel wat dwars, maar of die hormonen nu echt al aan het werk zijn??? :confused: Hij doet nog weinig wat er op zou kunnen wijzen. Nog niet markeren, geen pootje oplichten met plassen. Niet rijden op andere hondjes.
Het enige wat ik soms zie is dat hij stoer gaat lopen als hij een andere hond ziet, om er vervolgens als een zot op af te denderen... En snuffelen onderweg doet hij ook veel.
Natuurlijk heeft hij ook wel irritante dingetjes, alles op straat opvreten zoals poep. Trekken als hij een hond ziet. Maar ik geloof dat ik niet mag klagen.
Ik heb het idee dat het een echte goedzak gaat worden of trek ik nu al te snel conclusies?
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Wat goed dat Keo het zo goed doet op de training!! Goed zo KEO!!!

En die man van het pension die zou hij zeker kunnen herkennen....

En tja een slof jatten.... gefeliciteerd je hebt een echte lab... dat doet Cay hier ook altijd!! :lol:
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Het klinkt als een echte Labrador :D

Een beetje overenthousiast en niet altijd de tijd om goed te luisteren maar wel van goede wil zodat het uiteindelijk tot een fantastisch maatje uitgroeit :) Heerlijke hond!
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
toscak
Speurneus
Speurneus

Re: Hoe doet Keo het nu

Ongelezen bericht door toscak »

esmoezie schreef:
Ik heb het idee dat het een echte goedzak gaat worden of trek ik nu al te snel conclusies?
Gaat worden? Volgens mij heb jij een enorm lieve labbert!

Goed hoor van Keo :verliefd1:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Wat leuk dat Keo het zo goed doet, je bent terecht trots hoor. En dat lopen met sloffen doen ze hier ook altijd. :D
Je kunt hem leren om ze te brengen op commando, heeft hij wat te doen en het is handig ook nog eens. :D :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Klinkt als een leuk hondje :wink: en sloffen brengen op commande kan erg handig zijn (asta doet dit trouwens niet)
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Saskia.Bernadette schreef:Wat leuk dat Keo het zo goed doet, je bent terecht trots hoor. En dat lopen met sloffen doen ze hier ook altijd. :D
Je kunt hem leren om ze te brengen op commando, heeft hij wat te doen en het is handig ook nog eens. :D :wink:
inderdaad, misschien moet ik daarmee eens aan de gang...
Apporteren is niet zijn grootste talent of zijn hobby tot op heden. Het is nu nog veeeeeeel leuker om met iets weg te rennen met de meest ondeugende blik en vooral niet aan het vrouwtje te geven :D
Misschien moet ik weer eens continu iets lekkers in mijn broekzak stoppen zodat ik hem ter plekke kan verleiden :wink:
Je zou dat koppie moeten zien als hij iets te pakken heeft wat hij niet mag hebben. Hij weet zo goed wat wel en niet van hem is :)
Hij doet het op de cursus overigens ook. In de winter trainen we binnen in een hal. Daar grenst een keukentje aan en altijd gaat hij daar op zoek naar iets waar hij mee rond kan gaan rennen :D Het is zo'n clown!
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Zo te horen gaat het heel goed met Keo :)
Enne hier nog zo een die altijd mijn sloffen pikt, en dan snel wegrent :D
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

Fijn dat het zo goed gaat met Keo!
Geniet van 'm!!
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Goed gedaan Keo! Ga zo door! :D
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Leuk om te lezen dat het zo goed gaat met Keo! En ondeugend zal hij toch altijd wel blijven denk ik, geloof toch wel dat dat een labjeseigenschap is ;)

Ben benieuwd naar nieuwe foto's van Keo!
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Zootje schreef:Leuk om te lezen dat het zo goed gaat met Keo! En ondeugend zal hij toch altijd wel blijven denk ik, geloof toch wel dat dat een labjeseigenschap is ;)

Ben benieuwd naar nieuwe foto's van Keo!
oww ik heb niet zo lang geleden nog foto's geplaatst
hij verandert nu niet meer zo snel, dus in plaats van dagelijks en daarna wekelijks zijn we nu naar maandelijks foto's maken gegaan :D
maar ik zal de camera nog eens klaar leggen, helaas vergeet ik hem bij leuke activiteiten altijd mee te nemen

oh ja en ondeugend moet hij blijven, want ik hou wel van een hond met een beetje humor :D
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Goed zo Keo!! :applaus: :respect:
Plaats reactie